کد خبر : 1450544 | 08 مرداد 1396 ساعت 11:30 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

 علی حسینی: چراغ خاموش حرکت می‌کنم

لحظه شماری رقیب بهداد برای بازگشت

قهرمان اردبیلی برای بازگشت به تیم ملی بعد از ۸ سال لحظه شماری می کند و امیدوار است بار دیگر برای ایران مدال آور شود.

لحظه شماری رقیب بهداد برای بازگشت

به گزارش ورزش "سه"، وزنه بردار اردبیلی که بیش از ۱۰ سال در رده های نوجوانان و جوانان توانست افتخارات زیادی را برای وزنه برداری ایران کسب کند، این روزها در انتظار بازگشت به اردوی تیم ملی بعد از ۸ سال است. 


سعید علی حسینی بعد از کسب مدال طلای جوانان جهان و قهرمانی آسیا در رده بزرگسالان به دلیل استفاده از مواد نیروزا با محرومیت سنگینی از سوی فدراسیون جهانی در سال 2009 مواجه شد و رای اولیه از خداحافظی همیشگی او از ورزش قهرمانی حکایت داشت. اعتراض و پیگیری این قهرمان وزنه برداری باعث شد در نهایت محرومیت ۸ ساله برایش در نظر گرفته شود تا در آستانه ۳۰ سالگی بار دیگر فرصت بازگشت به تیم ملی را داشته باشد. 


بعد از گذشت بیش از ۸ سال وزنه بردار اردبیلی می تواند از ۱۴ مردادماه به دعوت کادرفنی تیم ملی به جمع سایر ملی پوشان ملحق شود و برای حضور پرقدرت در مسابقات جهانی استارت بزند. او در فوق سنگین رقبای جدی ای همچون بهداد سلیمی را در کنار خودش می بیند، اگرچه بهداد چند روز قبل در مصاحبه با خبرنگار ورزش "سه" اعلام کرد از بازگشت علی حسینی استقبال می کند. 


در فاصله کمتر از ۴ ماه تا آغاز رقابت های جهانی همه در انتظار بازگشت سعید علی حسینی هستند و خودش نیز برای تجربه دوباره ملی پوش شدن لحظه شماری می کند. 


با کادرفنی هماهنگ هستم
سعید علی حسینی که برای بازگشت به تیم ملی ابتدا با سجاد انوشیروانی سرمربی سابق تیم ملی صحبت کرده بود، حالا با سرمربیگری محسن بیرانوند در اردوها حاضر خواهد شد. وزنه بردار اردبیلی در این باره به خبرنگار ورزش "سه" می گوید: «من قبلا با سجاد انوشیروانی صحبت کردم و حالا هم که محسن بیرانوند سرمربی تیم ملی است، با او هماهنگ هستم. در این مدت با کادرفنی در ارتباط بودم و آنها از آمادگی من خبر دارند.»


درگیر درس و دانشگاه بودم
انتظار می رفت سعید علی حسینی از مرحله اول اردوی تیم ملی حاضر باشد اما او از مرحله دوم در تهران اضافه خواهد شد. قهرمان سابق وزنه برداری جوانان جهان درباره غیبتش در مرحله اول می گوید: «من درگیر امتحانات دانشگاه بودم. می خواهم در مقطع دکترا تحصیلم را ادامه دهم و منتظر جواب امتحانات هستم. البته برای این کار با کادرفنی تیم ملی هماهنگ بودم و از حالا دیگر فقط به وزنه برداری فکر می کنم.»


چراغ خاموش حرکت می کنم
با اینکه استقبال زیادی از بازگشت سعید علی حسینی به تیم ملی شده و حتی بهداد سلیمی گفته از حضور او استقبال می کند، وزنه بردار دسته فوق سنگین ایران علاقه زیادی به صحبت کردن درباره وضعیتش ندارد: «طبق صحبتی که با رییس فدراسیون وزنه برداری داشتم، به من گفتند که فعلا خیلی صحبت نکنم تا رسما به تیم ملی برگردم. می خواهم چراغ خاموش جلو بروم و تمریناتم را پیگیری کنم تا بتوانم بهترین عملکرد را داشته باشم. باید تمام تمرکزم روی کارم باشد.»


با مدال جهانی بازگشتم را اعلام می کنم
علی حسینی که از آمادگی نسبی خود خبر می دهد، نمی خواهد فعلا از وزنه هایی که می تواند بالای سر ببرد، حرفی بزند. او قبلا رکورد ۲۰۶ کیلوگرم در یکضرب و ۲۴۵ کیلوگرم در دوضرب را ثبت کرده است و باید دید در زمان بازگشت به تیم ملی چه رکوردهایی را ثبت خواهد کرد. او در پایان می گوید: «وقتی بازگشتم ارزشمند می شود که مدال جهانی کسب کنم. می خواهم با کسب مدال بازگشتم را اعلام کنم و نمی خواهم دائما حرف بزنم و عمل نکنم. امیدوارم شرایطی پیش بیاید تا در کنار بهداد سلیمی در فوق سنگین مدال های ارزشمندی در مسابقات جهانی به دست بیاوریم.»

دیدگاه‌ها