کد خبر : 1429166 | 02 مرداد 1396 ساعت 09:46 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم در رومانی هم بدرخشم

باباصفری: 100درصد قهرمان آسیا می‌شویم

دروازه‌بان لژیونر هندبال ایران گفت: تیم ملی کنونی هندبال شرایط و پتانسیل بسیار خوبی دارد و 100درصد قهرمان آسیا خواهد شد.

باباصفری: 100درصد قهرمان آسیا می‌شویم

به گزارش "ورزش سه"، محسن باباصفری در گفت‌وگو با فارس، درمورد اردوی آماده‌سازی تیم ملی هندبال زیر نظر علیرضا حبیبی اظهار داشت: خدا را شکر شرایط اردو بسیار خوب است. طبق برنامه صبح‌ها کارهای توپی و بدنسازی داریم و عصرها هم بازی می‌کنیم که هدف کادر فنی هم انتخاب بازیکنان نهایی است.

 

وی با بیان اینکه مربی خارجی باید سطح یک باشد، ادامه داد: احساس می‌کنم فعلاً و در شرایط کنونی دو نفر از بهترین‌های هدایت ملی‌پوشان را دست دارند. فکر می کنم شهداد مرتجی و علیرضا حبیبی لیاقت بهترین‌ها را دارند و به شایستگی انتخاب شده‌اند. اگر قرار است یک مربی خارجی درجه چندم بیاورند بهتر است حبیبی کار را در دست داشته باشد.

 

دروازه‌بان لژیونر هندبال ایران درخصوص شرایط تیم باشگاهی‌اش عنوان کرد: سال گذشته در لیگ ترکیه عنوان سوم را کسب کردم و به چلنج‌کاپ اروپا راه پیدا کردیم. برای سال جدید پیشنهادهای خوبی داشتم، اما موقعیت پیش آمد تا با استوابخارست رومانی قرارداد امضا کنم. امیدوارم بتوانم شرایط خوبی در این تیم داشته باشم و در کنار سایر بازیکنان ایرانی بدرخشم و در نهایت به تیم ملی کشورم خدمت کنم.

 

باباصفری خاطرنشان کرد: شک ندارم هندبال ایران امسال قهمرمان آسیا خواهد شد؛ تیم ملی کنونی ایران پتانسیل بسیار خوبی دارد و 100درصد قهرمانی آسیا را به دست می‌آورد.

دیدگاه‌ها