کد خبر : 1428734 | 31 تیر 1396 ساعت 13:51 | 32.1K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان سرخپوشان ام آر آی گرفت

دفاع برانکو از کادرپزشکی پرسپولیس

در حالی که شب گذشته کاپیتان سرخپوشان در حمله به مشکلات مالی باشگاه، کادرپزشکی این تیم را نیز مورد انتقاد قرار داد، سرمربی کروات تیم به دفاع از کادرپزشکی‌اش پرداخت.

دفاع برانکو از کادرپزشکی پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، سیدجلال حسینی که به دلیل مصدومیت در بازی روز گذشته سرخپوشان در سوپرجام روی نیمکت نشسته بود، در پایان بازی به شدت نسبت به مشکلات موجود در باشگاه انتقادات خود را اعلام کرد. مهمترین موضوعی که کاپیتان سرخپوشان به آن اشاره کرد به مشکلات موجود کادرپزشکی و امکانات آن مربوط است. سیدجلال حسینی با اعتراض نسبت به مشکلات مالی باشگاه که حتی باعث شده تا از امکانات پزشکی نیز دریغ شود گفت: ما حتی امکانات لازم پزشکی و فیزیوتراپی را هم نداریم. ساعت ١٢ شب برای من نوبت ام آر آی گرفته اند که باید تنها بروم، مطمئنا نمی رسم و باید منتظر باشم تا فردا یا یک روز دیگر برای عکس بروم.


این مساله از سوی کاپیتان سرخ‌ها به پرسشی از سوی اصحاب رسانه از برانکو ایوانکوویچ نیز همراه شد. سرمربی کروات سرخپوشان که اعتقاد ویژه‌ای به کاپیتانش دارد، ضمن تمجید از عملکرد این بازیکن گفت: من این داستان را نمی‌دانم، اما چیزی که به آن اعتقاد دارم رضایت از کادرپزشکی تیم است، طبیعی است که بازیکنان نیز مانند ما وقتی دچار مصدومیت می‌شوند عصبی شوند، به خصوص یک فوتبالیست دوست دارد همیشه سالم باشد و به میدان برود، حسینی کاپیتان تیم ماست که داخل و بیرون از زمین عالی کار کرده و عصای دست من بوده است، خیلی خوشحالم که حسینی با ما کار می‌کند و سهم زیادی در موفقیت ما داشته است.


سیدجلال حسینی امروز به گفته برانکو ایوانکوویچ ام آر آی گرفته و مشکلش در حال برطرف شدن است. با این حال به نظر می‌رسد کادرپزشکی هم از این انتقاد یک طرفه ناراضی است اما بنا به مصلحت تیم از ابراز گلایه خودداری می‌کنند.

دیدگاه‌ها