کد خبر : 1428271 | 28 تیر 1396 ساعت 21:42 | 32.9K بازدید | 0 دیدگاه

موضع رسمی منچسترسیتی در مورد فروش آگوئرو

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در مورد اهداف تیمش در بازار نقل و انتقالات فصل جاری صحبت کرد.

موضع رسمی منچسترسیتی در مورد فروش آگوئرو

 

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای اخیر شایعاتی در مورد جدایی آگوئرو از سیتی و پیوستن به چلسی منتشر شده اما گواردیولا تاکید کرد که این اخبار صحت ندارد و این ستاره 28 ساله در ترکیب سیتی باقی خواهد ماند.

 

اخبار جذب دانیلو: "کار انتقال این بازیکن هنوز انجام نشده و من به احترام باشگاه رئال مادرید چیزی نمی گویم؛ او نیز یکی از گزینه های ماست."

 

بازار تابستانی: "قرار است سه یا چهار بازیکن دیگر به ترکیب ما اضافه شوند و ما نیاز به بازسازی تیم و دمیدن نفسی تازه به بدنه منچسترسیتی داریم.

 

 

1180503

 

 

ما اهدافی برای خودمان در بازار تعیین کرده ایم اما باید دید چه اتفاقاتی رخ می دهد. دیگر باشگاه ها نیز به دنبال خرید بازیکنان هستند و همین موضوع کار را دشوار کرده، اما باید دید تا 31 آگوست چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

 

متاسفانه در پایان ماه آگوست و در ابتدای فصل بازار تابستانی به اتمام می رسد و بعد از آن فصلی دشوار و طولانی آغاز خواهد شد."

 

جدایی آگوئرو و پیوستن به چلسی: "شما از عقیده و افکار من در مورد آگوئرو خبر دارید. او بازیکن منچسترسیتی است و قرار است اینجا باقی بماند."

 

الکسیس سانچس و اخبار خرید او: "الکسیس سانچس بازیکن آرسنال است و ونگر در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت که وی در این تیم باقی خواهد ماند و او بهتر از من از شرایط بازیکنش خبر دارد."

دیدگاه‌ها