کد خبر : 1427357 | 24 تیر 1396 ساعت 12:49 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

داورزنی: این شایعات از کجا نشات می‌گیرد؟

تکذیب دخالت معاون رییس جمهور در امور سرخابی‌ها

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان هرگونه دخالت معاون اول رییس جمهور در امور اجرایی ورزش از جمله استقلال و پرسپولیس را تکذیب کرد.

تکذیب دخالت معاون رییس جمهور در امور سرخابی‌ها

به گزارش "ورزش‌سه"، محمدرضا داورزنی در گفت و گویی که با خبرگزاری مهر انجام داده درباره شایعات مربوط به دخالت اسحاق جهانگیری در امور استقلال و پرسپولیس اینطور واکنش نشان داد: «واقعا تعجب می کنم! این صحبت نشات گرفته از کجاست؟ پرسپولیس و استقلال مدیرعامل دارند، تا الان هم هیات مدیره نصف و نیمه ای داشته اند. بعد از درگذشت آقای پورحیدری و استعفای یکی دو نفر دیگر از اعضای هیات مدیره استقلال، دوستان دیگری کنار آقای افتخاری بودند و تصمیمات لازم را اتخاذ می کردند. در پرسپولیس هم افرادی مثل طاهری، کاشانی و گرشاسبی امور را زیر نظر داشته و دارند. اساسا وزارت ورزش در امور داخلی باشگاه ها دخالت نمی کند، الان نقش وزارت ورزش وسواس در انتخاب هیات مدیره است، بعد از آن این اعضای هیات مدیره هستند که باید تصمیم گیری های لازم را انجام دهند.»


وی افزود: «در کل نقش و دخالت افرادی خارج از هیات مدیره در تصمیم گیری های امور باشگاه اشتباه است. حتی دخالت مقامات مسئول در امور باشگاه و تصمیم گیری برای آنها هم اشتباه است چون اساسا فرم برنامه ریزی و کاری که در دو باشگاه پرسپولیس و استقلال انجام می شود به گونه ای است که امکان چنین ورودی وجود ندارد، اول اینکه دولت هیچ بودجه ای به پرسپولیس و استقلال نمی دهد، خوشبختانه از محل اسپانسر و مارکتینگ به این دو باشگاه خوب کمک شد و آنها حضوری خوب در لیگ گذشته داشتند.»

دیدگاه‌ها