کد خبر : 1427354 | 24 تیر 1396 ساعت 12:44 | 107.7K بازدید | 0 دیدگاه

سوپرجام به تعویق افتاد

دربی سرخابی در آلمان 31 تیر برگزار می‌شود

با حضور مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در سازمان لیگ تعویق بازی سوپرجام رسمی و اعلام خواهد شد.

دربی سرخابی در آلمان 31 تیر برگزار می‌شود 

به گزارش "ورزش سه"، فتاحی مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ می گوید: باتوجه به اینکه برگزاری دربی خارج از ایران برای دو باشگاه سرخ و آبی درآمدزایی به همراه خواهد داشت تصمیم گرفتیم در این زمینه به آنها کمک کنیم و بعد از جلسه ای که با مدیران این تیم خواهیم داشت تاریخ قطعی سوپرجام را مشخص می کنیم. 


این حرف فتاحی به منزله کوتاه آمدن سازمان لیگ در مقابل دو باشگاه سرخابی است. البته مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نیز دیروز در حرف های خود در مراسم بدرقه تیم امید تلویحا اعلام کرده بود که با دو باشگاه سرخابی کنار خواهد آمد. 


به گفته فتاحی نمایندگان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ساعتی دیگر به سازمان لیگ می آیند و مدارک خودشان را ارائه می دهند تا زمان برگزاری دربی و سوپرجام رسما بعدازظهر اعلام بشود. البته باتوجه به توافق برگزارکننده بازی با باشگاه آرمینیابیله فلد این بازی در تاریخ 31 تیر شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد. 


اسپانسر دو باشگاه سرخابی و مدیران این دو تیم امیدوار هستند با مشارکت هواداران ساکن ایران و خارج درآمد خوبی از این بازی به دست بیاورند تا از این طریق پیش پرداخت های اول فصل و بدهی های سنگین باشگاه را تامین کنند.

دیدگاه‌ها