کد خبر : 1427348 | 24 تیر 1396 ساعت 12:34 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

کمک ویژه دولت به فوتبال در راه جام جهانی

وزارت ورزش و جوانان به دنبال دریافت کمک مالی ویژه از دولت برای تیم ملی فوتبال در راه جام جهانی است.

کمک ویژه دولت به فوتبال در راه جام جهانی

به گزارش "ورزش‌سه"، موفقیت‌های اخیر تیم ملی فوتبال و صعود مقتدرانه به جام جهانی 2018 روسیه باعث شده انتظارها از تیم تحت هدایت کارلوس کی روش بالا برود. حالا بسیاری از اهالی فوتبال توقع دارند تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه برای اولین بار در تاریخ از مرحله گروهی به دور بعد صعود کند و این مهم نیازمند توجه ویژه به تیم ملی در سال منتهی به جام جهانی است.


در این خصوص وزارت ورزش سعی خواهد کرد تا از هیات دولت کمک ویژه ای را برای فدراسیون فوتبال دریافت کند. کمک مالی که خارج از بودجه مصوب فدراسیون فوتبال باشد و بتواند در مسیر جام جهانی تیم ملی را یاری کند. 


محمدرضا داورزنی، معاون قهرمانی وزارت ورزش در گفت و گو با مهر در این باره گفته است: «در شرایط موجود برای اینکه به فوتبال کمک شود باید از منابع سایر فدراسیون ها کم شود که این درست نیست، اما تلاش وزارتخانه این است که منابع مازادی جدا از منابع جاری تامین کند تا از آن برای اینگونه موارد استفاده شود.»


وی افزود: « انتظارهایی از وزارت ورزش وجود دارد. الان که تیم ملی فوتبال به جام جهانی رسیده و سطح انتظارات را خیلی بالا برده عنایت ویژه ای صورت بگیرد، این موضوع از طرف معاونت مالی وزارتخانه هم مطرح شد. آقای آقازاده به دنبال کمک ویژه دولت به فوتبال هستند. البته ما در برخی رشته ها با مشکلاتی مثل بدهی مواجه هستیم که وزارت ورزش باید به آنها هم کمک کند.»


فدراسیون فوتبال برای فراهم کردن مقدمات اردوهای تدارکاتی و بازی های دوستانه تیم ملی نیازمند منابع مالی است که حالا همگان امیدوارند از سوی هیات دولت و وزارت ورزش مبلغی به فدراسیون کمک شود.

دیدگاه‌ها