کد خبر : 1426293 | 18 تیر 1396 ساعت 17:35 | 45.7K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای مارکا

خشم پویول از مصاحبه جدید رئیس بارسلونا

مصاحبه جدید جوزپ بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا که در آن کنایه هایی به پویول زده بود خشم کاپیتان سابق بارسا را در پی داشت.

خشم پویول از مصاحبه جدید رئیس بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، جوزپ ماریا بارتومئو، دو روز پیش و پس از تمدید قرارداد مسی، در مصاحبه با رسانه های کاتالونیا حاضر شد و به صورت اختصاصی با موندودپورتیوو، اسپورت، لاونگواردیا و رادیو کاتالونیا صحبت کرد.

بارتومئو در پاسخ به سوالی در مورد دلیل جدایی ستاره های آکادمی لامسیا و پیوستن آنها به تیم های انگلیسی تقصیرها را به گردن مدیر برنامه های این بازیکنان جوان انداخت و مشخصا به پویول کنایه زد.

 

 

1208449

 

 

یکی از مهمترین بازیکنان مستعدی که به تازگی از بارسلونا راهی من سیتی شده، اریک گارسیا نام دارد که مدیر برنامه هایش کسی نیست جز کارلس پویول. بارتومئو در توجیه جدایی گارسیا گفت:« مدیر برنامه های او از جدایی گارسیا به پول خوبی رسید. او شاید می توانست کمی بیشتر صبر کند ولی ترجیح داد خیلی زودتر از جانب او به پول برسد.»

 

مارکا ادعا می کند که پویول پس از خواندن اظهارات بارتومئو قصد داشت بیانیه ای تند علیه او منتشر کند اما به توصیه و خواهش اطرافیان از این اقدام منصرف شده است.

بارتومئو که از خشم پویول آگاه شده بود، ساعاتی بعد با وی تماس گرفته و عذرخواهی کرده است. پویول هم در پاسخ به بارتومئو به وی گفته است که تنها دلیل جدایی گارسیا این بود که او پیشرفتش را در سیتی و زیر نظر گواردیولا مساعدتر از بارسلونا می دید و هیچ انگیزه مالی در میان نبوده است.

دیدگاه‌ها