کد خبر : 1426291 | 18 تیر 1396 ساعت 18:06 | 37.8K بازدید | 0 دیدگاه

نکات جذاب از تیم تازه رامین رضائیان 

رامین در جمع پسران ساحل

رامین رضائیان به تیم اوستنده بلژیک پیوست، تیم باشگاهی او برخلاف تصور، تیمی شناخته شده است و سال گذشته در لیگ ژوپیتر، لیگ فوتبال کشور بلژیک به مقام چهارم رسیده است .

رامین در جمع پسران ساحل

به گزارش "ورزش سه" به مرور اطلاعاتی از تیم اوستنده خواهیم پرداخت .


1-تیم اوستنده از شهر اوستنده و تیم منتسب به خانواده سلطنتی بلژیک است، نام تیم فوتبال اوستنده به طور کامل، فوتبال کلاب اوستنده است و به این تیم در فوتبال بلژیک پسران ساحل لقب داده اند .


2-ورزشگاه اختصاصی اوستنده ورسلویس اوستنده نام دارد و ظرفیت این ورزشگاه، 8432 نفر است، یک ورزشگاه نقلی در حد ورزشگاه دستگردی در شهرک اکباتان و کوچک تر از ورزشگاه شهید کاظمی و امام رضای تهران است .


3-تیم اوستنده در لیگ فوتبال ژوپیتر در سال گذشته چهارم شد ، سرمربی این تیم، یوس فاندر هایگه است که تنها 47 سال داشته و48 بازی برای تیم ملی بلژیک بازی کرده است، او در جام جهانی 2002 برای تیم ملی فوتبال بلژیک حضور داشته است، هایگه در 48 بازی ملی 2 گل زده و3738 دقیقه بازی کرده است .


4-رنگ پیراهن اوستنده 3 اولویتی است ابتدا قرمز، دوم زرد وسوم سبز.


5-در تیم اوستنده بازیکنانی از 14 کشور حضور دارند، 11 بازیکن بلژیکی، 3بازیکن فرانسوی و یک نفر از کشورهای کامرون، هلند، زیمباوه، ساحل عاج، آفریقای جنوبی، نیجریه، جمهوری چک، ایران، کنگو، اسلوونی، مونته نگرو و ترکیه در این تیم حضور دارند .


6-دیوید روزنال، معروف ترین بازیکن تیم اوستنده است که 60 بازی ملی برای تیم ملی چک داشته و در تیم های نیوکسل، هامبورگ، استاندارد لیژ، لاتزیو و لیل بازی کرده است .


7-بیشترین بازی ملی را بین مردان بلژیکی این تیم نیکولاس لومبارتس داشته است، او 32 ساله است و39 بازی برای تیم ملی فوتبال بلژیک انجام داده است .


8-اوستنده یک هلندی 21 ساله دارد که در همه رده های سنی پایه تیم ملی هلند حاضر بوده است .او ریچایرو زیوکویچ نام دارد .

دیدگاه‌ها