کد خبر : 1425202 | 12 تیر 1396 ساعت 16:10 | 53.6K بازدید | 0 دیدگاه

سه مدافع برتر دنیا از نگاه اسطوره میلان

الساندرو نستا، مدافع سابق تیم ملی ایتالیا سه مدافع برتر حال حاضر فوتبال جهان را معرفی کرد.

سه مدافع برتر دنیا از نگاه اسطوره میلان

به‌ گزارش "ورزش سه"، آلساندرو نستا، یکی از بهترین مدافعان فوتبال جهان بود که سال‌ها در کنار پائولو مالدینی در تیم میلان عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت. او در حال حاضر هدایت تیم میامی آمریکا را بر عهده دارد.

 

 

1197121

 

 

او در پاسخ به این سوال که بهترین مدافع میانی جهان از نظر او چه کسی است، گفت‌:« از نظر من بونوچی، کیه لینی و تیاگو سیلوا بهترین مدافعان فوتبال جهان در حال‌ حاضر محسوب می‌شوند. آنها همه از قابلیت‌های خوبی بهره مند هستند و من معتقدم که در پست خودشان بهترین‌اند.»

 

نستا در پاسخ به این سوال که ارزشمندترین قهرمانی او  چه جام‌هایی بوده است، گفت‌:« قطعا قهرمانی با تیم ملی ایتالیا در جام جهانی ۲۰۰۶ و همین طور قهرمانی میلان در چمپیونزلیگ با شکست دادن یوونتوس، مهم‌ترین قهرمانی‌های من محسوب می‌شوند. البته در کنار این افتخارات، افتخارات دیگری هم داشته‌ام که همه آنها سخت به دست آمد.»

 

مدافع سابق تیم‌ ‌ملی فوتبال ایتالیا در پایان صحبت‌های خود درباره بازگشت به فوتبال اروپا به عنوان سرمربی، گفت‌:« اروپا خانه من است و من هم دوست دارم بالاخره روزی به آنجا بازگردم و بتوانم دانش مربیگری خودم را پیاده کنم ولی در حال‌ حاضر تمرکز من روی این مساله است که بتوانم در میامی کار خودم را پیش ببرم و خود را اثبات کنم.»

دیدگاه‌ها