کد خبر : 1425035 | 11 تیر 1396 ساعت 18:48 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

مس کنار فوتسال می ماند

آرامش ورزقانی‌ها در بحران فوتسال

با وجود وضعیت بحرانی فوتسال و لغو مکرر بازی های مجموعه ورزقان از حمایت رشته فوتسال دست نمی کشند.

آرامش ورزقانی‌ها در بحران فوتسال

به گزارش "ورزش سه"، احمد مرادعلیزاده، مدیرعامل باشگاه مس سونگون  در دیدار با علی کفاشیان رییس سابق فدراسیون فوتبال گفت : مردم ورزقان چند سالی است که هویت جدیدی با تیم فوتسال لیگ برتری خود یافته‌اند و این نشان از علاقه‌مندی جوانان این شهرستان به این رشته و نیز عملکرد مثبت باشگاه در این مدت دارد.


مدیرعامل باشگاه مس سونگون هدف اصلی از ایجاد باشگاه‌های فرهنگی-ورزشی در بدنه شرکت مس را، تاثیرگذاری بر فرهنگ و سلامت مناطق ذی‌نفع و در نهایت کل کشور دانست و گفت: آنچه سبب شده ما در کلیت فوتبال کشور حضور داشته باشیم، تنها بحث احساسات و برانگیختن احساسات یا هیجان هواداران نیست. مهم این است که چه اثری در آینده صنعت و فوتبال و چه اثری در روحیه و نشاط جامعه و چه اثری در بالا بردن بهره‌وری سازمان خودمان خواهیم داشت.


مدیرعامل شرکت مس ادامه داد: همین‌طور که می‌بینیم، مردم ورزقان چند سالی است که هویت جدیدی با تیم فوتسال لیگ برتری خود یافته‌اند و این نشان از علاقه‌مندی جوانان این شهرستان به این رشته و نیز عملکرد مثبت باشگاه در این مدت دارد. برای ما در مجموعه مس خیلی فرقی نمی‌کند که این گام در توسعه ورزش را در کدام‌یک از شهرهایمان برمی‌داریم؛ برای ما مهم این است که بتوانیم گامی در توسعه ورزش، نشاط اجتماعی و توسعه فرهنگ عمومی در این مناطق و به‌تبع آن در همه ورزش کشور برداریم.


مسئولیت اجتماعی همان کاری است که پالایشگاه آبادان در این شهر انجام می دهد و تیم نفت آبادان را برای مردم شهر حمایت می کند. کاری که مجموعه مس هم مشغول انجام آن است .

دیدگاه‌ها