کد خبر : 1425004 | 11 تیر 1396 ساعت 17:00 | 41.9K بازدید | 0 دیدگاه

کرانچار ایده‌های ویسی را نابود کرد

تیم سپاهان فصل گذشته را با عبدالله ویسی استارت زد، که یک سال قبل با استقلال خوزستان قهرمان لیگ برتر شده بود؛ با این حال برنامه های ویسی با سپاهان نیمه کاره ماند و پس از تغییر مدیریت باشگاه، ویسی نیز در این تیم دوام نیاورد.

کرانچار ایده‌های ویسی را نابود کرد

به گزارش "ورزش سه"، مهرماه سال گذشته هیئت مدیره باشگاه سپاهان اصغر باقریان را از سمت مدیرعاملی باشگاه برکنار کرد و محسن طاهری سرمربی وقت تیم ملی هندبال و عضو هیئت مدیره باشگاه را به عنوان مدیرعامل جدید معرفی کرد.


ویسی پیش تر توسط باقریان که اصلیتی جنوبی داشت به اصفهان آمده بود و در پنجره تابستانی با 9 بازیکن به توافق رسیده بود. جلال‌الدین علی‌محمدی، مهرداد محمدی، لی اولیویرا، طالب ریکانی، فرید بهزادی کریمی، موسی کولیبالی، علی هلیچی، عماد میرجوان و پدرو هنریکه ۹ بازیکنی بودند که در نقل و انتقالات تابستانی گذشته به سپاهان پیوستند. 


با این حال در پایان نیم فصل پدرو هنریکه، علی هلیچی و عماد میرجوان به عنوان خروجی های باشگاه معرفی شدند و مسعود حسن زاده، سید جلال عبدی و سرور چپاروف به تیم اضافه شدند.


با پایان فصل طالب ریکانی، موسی کولیبالی و فرید کریمی بهزادی هم از سپاهان جدا شدند؛ در مجموع طی دوران حضور ویسی در سپاهان 12 بازیکن به تیم اضافه شدند که از این تعداد تنها 4 بازیکن در این تیم باقی مانده اند و جالب اینکه 4 خرید ویسی تنها نیم فصل در سپاهان حضور داشتند.


در حال حاضر از خریدهای ویسی تنها سه بازیکن یعنی جلال علی محمدی، مهرداد محمدی و لی اولیویرا در تمرینات حضور دارند و مسعود حسن زاده هم به دلیل مصدومیت رباط صلیبی نمی تواند در بازی های سپاهان حضور داشته باشد. 


سرور چپاروف یکی دیگر از خریدهایی بود که البته بر خلاف میل عبدالله ویسی در دوران سرمربیگری سپاهان به تیم اضافه شد و مدیران سپاهان در تلاشند بار دیگر موانع حضور این ملی پوش ازبکستان در تیمشان را رفع کنند.

دیدگاه‌ها