کد خبر : 1424447 | 08 تیر 1396 ساعت 18:38 | 48.5K بازدید | 0 دیدگاه

لوا سودای جدایی در سر دارد؟

نارضایتی ادامه دار لواندوفسکی؛ لندن مقصد اوست؟

هنوز هم آینده رابرت لواندوفسکی، گلزن لهستانی و 28 ساله بایرن در هاله ای از ابهام قرار دارد.

نارضایتی ادامه دار لواندوفسکی؛ لندن مقصد اوست؟

 

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش اخباری در مورد نارضایتی لواندوفسکی از شرایط خود در بایرن و تمایل وی به جدایی شنیده شد که البته این اخبار با بیانیه باشگاه بایرن تکذیب شد.

 

بعد از آنکه لواندوفسکی در هفته آخر بوندیسلیگا، کورس آقای گلی را به اوبامیانگ واگذار کرد، اخباری در مورد نارضایتی او به علت عدم همکاری همبازیانش برای فتح این عنوان شنیده شد که به شایعات جدایی لوا دامن زد.

 

نشریه آلمانی بیلد ادعا می کند که لواندوفسکی علاوه بر داشتن رابطه نه چندان خوب با همبازیان خود، معتقد است بایرن دیگر بلندپروازی های خود برای فتح لیگ قهرمانان را از دست داده و نمی تواند این رقابت ها را فتح کند.

 

 

1205950

 

 

با از دست دادن ستارگانی چون آلونسو و فیلیپ لام، لواندوفسکی معتقد است دیگر بایرن توانایی رقابت با بزرگان اروپا را ندارد و به همین دلیل این گلزن لهستانی می خواهد راهی لندن شود.

 

در حال حاضر چلسی، یونایتد و آرسنال برای جذب او وارد عمل شده اند اما تمایل 2 تیم لندنی برای جذب لوا جدی تر است و ممکن است تابستان امسال شاهد راهی شدن گلزن لهستانی به جزیره باشیم.

 

در هفته های اخیر و هنگامیکه شایعات احتمال جدایی رونالدو از جمع کهکشانی ها مطرح شد نیز یکی از نام هایی برای جانشینی او مطرح شد، رابرت لواندوفسکی گلزن لهستانی بایرن بود اما به نظر می رسد نظر زیزو بیشتر روی بازیکنان جوانی همانند کیلیان امباپه متمرکز شده است.

 

نشریه بیلد از نشریات نزدیک به باشگاه بایرن و معتبر فوتبال المان است که معمولا اخبار موثقی را منتشر می کند و در صورت صحت این خبر، باید منتظر واکنش باوارایایی ها به خبر جدایی بهترین گلزن سالهای اخیر خود باشیم.

دیدگاه‌ها