کد خبر : 1424421 | 08 تیر 1396 ساعت 15:55 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان سوم سپاهان کیست؟

روز گذشته تیم سپاهان در شرایطی برابر نساجی مازندران به تساوی دست یافت که حسین فاضلی دقایقی بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو بست.

به گزارش "ورزش سه"، فصل گذشته احسان حاج صفی در اکثر دیدارها کاپیتان سپاهان بود ولی پس از حضور زلاتکو کرانچار و بازی دادن به حسین پاپی، این بازیکن قدیمی سپاهان بازوبند کاپیتانی را در حضور حاج صفی بر بازو می بست.


با خروج حاج صفی از سپاهان، حسین پاپی که چهاردمین سال حضور خود در جمع طلایی پوشان را تجربه خواهد کرد کاپیتان اول سپاهانی ها خواهد بود و رسول نویدکیا هم کاپیتان دوم لقب خواهد گرفت.


با توجه به تغییر نسلی که در باشگاه سپاهان ایجاد شده است، بسیاری از بازیکنان این تیم جوان هستند یا بازیکنانی به تیم اضافه شده اند که تجربه حضور با لباس سپاهان در مسابقات را ندارند؛ از همین رو روز گذشته در دیدار تدارکاتی طلایی پوشان برابر نساجی مازندران پس از خروج حسین پاپی و رسول نویدکیا، حسین فاضلی بازیکن 24 ساله سپاهانی ها برای دقایقی بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست.


البته زلاتکو کرانچار هنوز کاپیتان های خود را برای لیگ هفدهم به صورت رسمی اعلام نکرده و باید ببینیم با کامل شدن این تیم در ادامه پنجره نقل و انتقالات چه بازیکنانی به عنوان کاپیتان های این تیم معرفی خواهند شد.

 

عکس ها از شهرام شریفی

 

1206957

 

1206958

دیدگاه‌ها