کد خبر : 1423034 | 30 خرداد 1396 ساعت 10:56 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

اولین تمرین ملی پوشان تکواندو در «موجو»

تیم ملی تکواندو ایران اولین تمرین خود را در محل برگزاری رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان انجام داد.

اولین تمرین ملی پوشان تکواندو در «موجو»

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، اعضای تیم های مردان و زنان تکواندو ایران که یکشنبه شب تهران را به مقصد کره جنوبی ترک کرده بودند پس از طی مسیر تهران، دوحه وسئول سرانجام وارد «موجو» شهر محل برگزاری بیست و سومین دوره رقابتهای قهرمانی جهان شده و در هتل « دخاده» مستقر شدند. 

 

اعضای تیم ملی کشورمان پس از یک شب استراحت از ساعت ۱۱ به وقت محلی (۶ صبح به وقت تهران) اولین تمرین خود را در سالن تمرین این رقابتها انجام دادند. 

 

در این تمرین ملی پوشان ابتدا به مدت ۳۰ دقیقه زیر نظر هادی افشار به گرم گردن بدنها پرداخته و سپس زیر نظر بی باک و نصر کارهای تکنیکی و تاکتیکی را انجام دادند. در این بخش «میت» زدن در زمان های مختلف و مبارزه تمرینی دو نفره در دستور کار قرار داشت. دومین تمرین امروز ملی پوشان ساعت ۱۷ برگزار خواهد شد.

 

به دلیل طی مسافت طولانی تهران تا موجو، کادر فنی فشار زیادی را در تمرین نخست به نفرات تیم وارد نکرد و ملی پوشان قرار است از فردا روزی دو نوبت تمرین جدی و پرفشار را دستور کار خود داشته باشند. 

 

در هتل  اصلی مسابقات کادر اجرایی و مسئولان فدراسیون جهانی در آن مستقر بوده و قرار است اجلاس سالیانه و کنگره های قاره ای و انتخابات فدراسیون ها در آن برگزار شود. بیشتر تیم های شرکت کننده در این هتل مستقر هستند. 

 

بیست و سومین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان از روز شنبه سوم تیرماه در کره جنوبی آغاز می شود. 

دیدگاه‌ها