کد خبر : 1422345 | 26 خرداد 1396 ساعت 15:58 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

حضور پورقاز با لباس شخصی در تمرین سپاهان

عزت الله پورقاز که این روزها صحبت هایی در مورد اختلاف او با باشگاه بر سر مسائل مالی شنیده می شود، روز گذشته با لباس شخصی در تمرینات حاضر شد.

حضور پورقاز با لباس شخصی در تمرین سپاهان 

به گزارش "ورزش سه"، عزت پوقاز یکی از ملی پوشان فوتبال ایران است که البته در دیدار برابر ازبکستان که با صعود ایران به جام جهانی همراه شد، فرصت حضور در بازی را پیدا نکرد.


قرارداد عزت الله پوزقاز با سپاهان در شرایطی رسانه ای شد که این بازیکن همراه با تیم ملی در اردوی آماده سازی اتریش به سر می برد؛ گویا وجود اختلافات جزئی بر سر مسائل مالی باعث شده بود که باشگاه سپاهان سه هفته پس از مذاکرات اولیه با این بازیکن در شرایطی اقدام به انتشار عکس توافق با پورقاز کند که این بازیکن خارج از کشور حضور داشت.


طی روزهای اخیر اخباری مربوط به ادامه مذاکرات پورقاز و باشگاه سپاهان برای افزایش مبلغ قرارداد به گوش رسید که احتمال ادامه همکاری دو طرف را در هاله ای از ابهام فرو برده بود.


 با این حال روز گذشته این مدافع ملی پوش با لباس شخصی در تمرین طلایی پوشان حاضر شد و در پاسخ به سوال خبرنگاری در این خصوص گفت: « من پس از چند روز استراحت که به بازیکنان ملی پوش داده شده است، تمریناتم را شروع می کنم تا شایعات هم تمام شود».

دیدگاه‌ها