کد خبر : 1421437 | 22 خرداد 1396 ساعت 10:06 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

احساسم قابل وصف نیست

نادال: واورینکا حریف خطرناکی است

تنیسور شماره 4 جهان درباره کسب دهمین عنوان قهرمانی‌اش در رولان‌گاروس گفت: این مسابقه مهمترین بازی‌ام بود. احساسی که در اینجا دارم قابل مقایسه با هیچ مسابقه‌ای نیست.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، رافائل نادال تنیسور شماره 4 جهان شب گذشته موفق شد در فینال رولان گاروس با شکست واورینکا دهمین عنوان قهرمانی‌اش را جشن بگیرد.

 

وی در این باره اظهار داشت: بهترین بازی‌ام را داشتم، اما احساسم در اینجا قابل شرح نیست. نمی‌توانم احساسی را که در اینجا دارم با دیگر تورنمنت‌ها مقایسه کنم.

 

وی افزود: این مسابقه مهمترین تورنمنت دوران بازیگری‌ام بود. احساسی که در کورت این مسابقه داشتم را نمی‌توانم با رقابت‌های دیگر مقایسه کنم. روز مهمی برای من بود. در این چند وقت اخیر روزهای سختی داشتم؛ بنابراین کسب چنین موفقیت بزرگی عالی است.

 

 

تنیسور شماره 4 جهان در ادامه صحبت‌هایش درباره واورینکا، خاطرنشان کرد: واورینکا حریف بسیار خطرناکی است به همین دلیل من نمی‌توانستم به او هیچ شانسی بدهم که به بازی برگردد.

 

واورینکا نیز درباره این مسابقه اظهار داشت: من سعی کردم راهی را برای غلبه بر نادال پیدا کنم. می‌خواستم بازی بهتری داشته باشم و بازی متفاوتی را به نمایش بگذارم.

 

وی افزود: صحبت زیادی درباره این مسابقه ندارم. بازی سختی بود و من مقابل ورزشکاری بازی کردم که در زمین خاکی بهترین است. در ابتدای بازی شروع خوبی نداشتم. دلایل زیادی وجود دارد که باعث شد امتیازهای زیادی را از دست بدهم، اما نکته مهم این است که نادال بهتر بازی کرد.

 

دیدگاه‌ها