کد خبر : 1420371 | 16 خرداد 1396 ساعت 18:38 | 41.7K بازدید | 0 دیدگاه

دین‌محمدی:

هواداران اجازه ندهند استقلال به حاشیه برود

مربی پیشین استقلال می گوید که هواداران یوونتوس بعد از شکست این تیم در لیگ قهرمانان از آنها استقبال کردند.

هواداران اجازه ندهند استقلال به حاشیه برود

سیروس دین محمدی مربی استقلال در لیگ پانزدهم به "ورزش سه"، گفت: من فصل گذشته در استقلال بودم و می دانم مدیریت باشگاهی مانند استقلال تا چه اندازه سخت است. استقلال با منصوریان در لیگ نایب قهرمان شد و در دربی نیز به پیروزی رسید. در آسیا نیز موفق شد با حذف العین و موفقیت در مرحله ی گروهی به مرحله ی یک هشتم نهایی برسد و در دیداری که یک اتفاق بود، برابر العین شکست خورد. به نظر من استقلالی های واقعی باید دست به دست یکدیگر بدهند و اجازه ندهند حاشیه به استقلال وارد شود.


او در ادامه افزود: به افرادی که مسائل مدیریتی را مطرح می کنند، باید بگویم موضوعاتی در این مدت انجام شده که نباید نادیده گرفته شود. حل کردن پرونده بازیکنان خارجی یکی از مهم ترین اتفاقاتی است که رخ داده و مدیریت باشگاه موفق شده نزدیک به 80 درصد از مطالبات بازیکنان را پرداخت کند. من در داخل باشگاه حضور داشتم و می دانم که چه مشکلاتی در استقلال وجود دارد و نباید دستاوردهای او را نادیده گرفت. من در دوران حضورم در راه آهن مشکلات زیادی را دیدم و به همین دلیل می گویم این واکنش ها درست نیست.


دین محمدی در ادامه ضمن انتقاد از حضور هواداران برابر وزارت ورزش، تصریح کرد: این موضوع نباید تبدیل به یک عادت شود.خیلی وقت پیش باید 6 امتیاز از استقلال کم می شد اما مدیریت باشگاه اجازه نداد و موضوع به خوبی مدیریت شد تا این مشکل حل شود.


او در پایان گفت: یوونتوس هم در طول مسابقات لیگ قهرمانان 3 گل دریافت کرد اما در فینال با 4 گل شکست خورد اما در بازگشت، مردم از این تیم استقبال کردند زیرا این نتایج جزئی از فوتبال است. من اگر در استقلال حضور داشته باشم و یا حضور نداشته باشم، امیدوارم باشگاه بی تنش اداره شود.

دیدگاه‌ها