کد خبر : 1420366 | 16 خرداد 1396 ساعت 17:59 | 62.1K بازدید | 0 دیدگاه

این جام یک میلیون تومان هم نمی ارزد؛

دایی: هر کسی کاپ به من داده بیاید تحویل بگیرد!

علی دایی سرمربی جدید تیم سایپا می گوید در صورتی که دو سه بازیکن مورد نظرش جذب شوند برای قهرمانی به لیگ هفدهم وارد می شود.

دایی: هر کسی کاپ به من داده بیاید تحویل بگیرد!

علی دایی در پایان جلسه معارفه اش به عنوان سرمربی جدید تیم سایپا در مورد حضور حسین فرکی در این مراسم به خبرنگار "ورزرش سه" گفت: جا دارد همینجا از زحمات آقای فرکی تشکر کنم؛ ایشان استاد من بوده اند و من شاگرد ایشان بوده ام. روزهای خیلی خوبی با ایشان داشته ام. دوست دارم حسین آقا همیشه به ما کمک کنند و مطمئنا هر موقع جایی گیر بکنم از حسین آقا مشورت می کنم. همیشه گفتم حسین آقا الگوی من هست و خواهد بود. برای من خیلی زحمت کشیده؛ چه زمانی که در تیم ملی بازی می کردم و چه زمانی که مربیگری می کنم. امیدوارم هر جا هستند موفق باشند.


علی دایی در ادامه در مورد شروع تمرینات سایپا عنوان کرد: امروز جلسه اول تمرین ما خواهد بود؛ سعی می کنیم تیم خوبی ببندیم که حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم. تا الان هم تا حدودی موفق بوده ایم و سعی می کنیم در ادامه با حمایت های باشگاه تیم خوب و جوانی را برای فصل بعد آماده کنیم.


سرمربی جدید سایپا در مورد لیست مازاد این تیم بیان کرد: این موضوع را به باشگاه سپرده ایم. الان تقریبا بیشتر از 40،50 از تیم ما تغییر می کند. به دنبال این هستیم که تیم را جوان تر بکنیم، چرا که جوان های آینده داری در تیم سایپا وجود دارند. خودمان هم جوان هایی را مدنظر داریم که امیدوارم بتوانند به ما کمک کنند. سعی کردم که امسال از بازیکنانی استفاده کنم که سال گذشته با خودم در نفت بودند و انصافا هم عمکرد خوبی داشتند. سن خوبی هم دارند و می توانند سالیان سال برای سایپا و تیم ملی کار کنند. سعی می کنیم هماهنگی را سریعتر انجام دهیم تا تیم خوبی داشته باشیم.


دایی در مورد چشم انداز سایپا برای لیگ هفدهم نیز خاطرنشان کرد: من هر جا رفتم دنبال این بودم که حداقل کسب سهمیه بکنیم. اینجا مطمئنا به غیر از این نیست واگر بتوانیم دو سه بازیکن مورد نظر خودمان را بگیریم، برای قهرمانی به مسابقات می آییم و از همان هفته اول برای کسب نتایج خوب به بازی می رویم.

 

سرمربی فصل گذشته تیم نفت تهران که با این تیم موفق به کسب قهرمانی در جام حذفی شد، در پاسخ به سوال خبرنگاری که در مورد مفقود شدن جام از او پرسید، پاسخ داد: کاپ مگر دست کادر فنی بوده که کادر فنی به کسی بدهد؛ این کاپ به چه درد ما می خورد؟ ارزش مادی دارد؟ ارزش معنوی دارد؟ مثلا من این کاپ را اگر در خانه ام بگذارم چه اتفاقی رخ می دهد؟ مطمئن باشید این هم جزء صحبت هایی است که مدیران نفت انجام می دهند. فکر می کنم باید بگوییم تیم نفت نه باشگاه نفت. باشگاهی ندیدم که ادعای کاپ قهرمانی داشته باشد. بهتر است بیایند قول هایی را که داده اند عمل بکنند. بیایند شرایطی که روز اول به من قول دادند، عمل کنند تا بعد. فکر می کنم کاپ قهرمانی یک میلیون هم ارزش نداشته باشد؛ اگر دوست داشتند بیایند تا من پول کاپ را به آنها بدهم. در غیر این صورت همه می دانند که باشگاه نفت قهرمان شده و این ماندگار است. اگر هم کسی به من کاپی تحویل داده بیاید و از من تحویل بگیرد؛ 


دایی ادامه می دهد: من اصلا در جریان نیستم و در این مدت هم ایران نبودم تا پیگیری کنم. مطمئنا هر جا این جام باشد می آورند و به خودشان می دهند؛ با آن جام مگر چه کاری می شود کرد؛ می توان 100 تا از آن جام ها را درست کرد. من زمانی که با بایرن مونیخ قهرمان بوندسلیگا شدیم با بچه ها پول گذاشتیم و مثل همان جامی که به تیم دادند به تمام بچه های تیم دادند و یک جام هم من گرفتم که در ویلای شمالم گذاشته ام؛ اگر می خواهید بیاید تا آن جام را به شما بدهم (باخنده).

 

سرمربی سابق تیم ملی در خصوص نتایج تیم ملی با کی روش و احتمال صعود به جام جهانی نیز گفت: مطمئنا شرایط این را داریم که در کشور خودمان ازبکستان را ببریم. تا حالا هم تیم ملی نشان داده که خیلی خوب کار کرده و من مطمئنم که به امید خدا تکلیف صعود در بازی با ازبکستان در حضور هواداران مشخص می شود. البته فقط ورزشگاه آزادی نیست و همه ملت ایران دنبال این تیم هستند. من چیزی که در جامعه می بینم همه عاشق تیم ملی هستند؛ همه مدیون آقای کی روش هستند که تیمی به این خوبی ایجاد کرده؛ اگر ببینیم در جام جهانی هم تیم ملی شرایطی دارد که سخت مقابل تیمی گل می خورد و عالی کار می کندو امیدوارم که در همین بازی با ازبکستان به جام جهانی برویم.

 

دایی درپایان درخصوص مطالبات بازیکنان و مربیان ایرانی نیظ اظهار داشت: کدام طلبی را کسی وصول کرده؛ ما متاسفانه در این چند ساله دنبال حق خودمان می دویم. مربیان و بازیکنان هیچ کار نمی توانند بکنند تا اینکه قانون درست و حسابی در نظر گرفته شود. تمام بازیکنان و مربیان خارجی می توانند خیلی راحت به حق خودشان برسند ولی ما فقط باید دنبال حق خودمان بدویم.

دیدگاه‌ها