کد خبر : 1420309 | 16 خرداد 1396 ساعت 14:35 | 28.6K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش توران به درگیری اش با خبرنگار در هواپیما

آردا توران، هافبک تیم ملی ترکیه به درگیری امروزش با خبرنگار روزنامه ملیت واکنش نشان داد.

واکنش توران به درگیری اش با خبرنگار در هواپیما

به گزارش "ورزش سه"، در جریان پرواز تیم ملی ترکیه در بازگشت از مقدونیه پس از تساوی 0-0 در دیداری دوستانه مقابل تیم ملی این کشور، آردا توران با بلال مسه، خبرنگار روزنامه ملیت درگیر شد. پس از یورو 2016، فدراسیون فوتبال ترکیه اجازه همسفر شدن خبرنگاران با بازیکنان و کادرفنی را داده و از این طریق درآمدزایی می‌کند. با این حال این تصمیم با مخالفت بازیکنان همراه بوده است و آردا توران نیز با یکی از این خبرنگاران که احتمالا قصد تهیه گزارش یا مصاحبه داشته درگیر شد.

 

 

1203545

 

 

او در این رابطه در اینستاگرامش نوشت:" این پیام برای دفاع از خودم نیست، بلکه برای مطلع کردن مردم است. فردا صبح که از خواب بیدار شوید، اخبار را خواهید دید. انتقاد، انتقاد، مطالب انتقاد آمیز.... آنها (خبرنگاران) از هم حمایت می‌کنند. به شما گفتم! بعد از اینکه اولین بار سوت های اعتراضی علیه ام به صدا درآمد، در اولین مصاحبه ام گفتم که فراموش نخواهم کرد. پس از ماه ها، یکی از خبرنگاراها را در هواپیما دیدم. آنها که هستند؟ آنها همان هایی اند که دروغ می‌نویسند، تهمت می‌زنند و ارزش های افراد و خانواده های کشور خودشان را زیر سوال می‌برند و به آنها روزنامه نگار می‌گویند.

 

نگران نباشید. فقط 3 یا 5 نفر هستند و البته که برای چنین کارهایی گماشته شده اند. چرا؟ به خاطر سیستمی که پشت این قضایاست. آنها خوراک ذهن کودکان و جوانان را در هرج و مرج منتقل می‌کنند. شما نمی‌توانید درباره شخصیت و ارزش های خانوادگی افراد صحبت کنید. یک نفر همه این ها را به خاطر خواهد داشت. از بعضی از خبرنگاران که از فوتبال من انتقاد می‌کنند تشکر کردم. این کار آنهاست ولی نمی‌توانید به خانواده و ارزش های من حمله کنید و اجازه آن را به شما نمی‌دهم.

 

آیا کاری که انجام دادم درست بود؟ نمی‌دانم! من کسی نیستم که به خانه کسی بروم و سپس زیرابش را بزنم و یا برعلیه اش کاری انجام دهم. دوست دارم در صورت شما فریاد بزنم. شاید درست نباشد ولی صادقانه است، اقدامی مفتخرانه است. آیا پاسخی گرفته ام؟ نه! ماه هاست راجع به این مسائل نوشته ولی رو در رو حرفی نزده است. فردا پشت سرم حرف می‌زنند."

 

دیدگاه‌ها