کد خبر : 1420153 | 15 خرداد 1396 ساعت 17:03 | 24.9K بازدید | 0 دیدگاه

در ملاقات آجورلو با نایب‌رییس باشگاه ترکیه‌ای مقرر شد:

دیدار دوستانه رفت و برگشت تراکتور و بشیکتاش

مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز در مسابقه پایانی و مراسم اهدای جام لیگ فوتبال ترکیه حضور پیدا کرد.

دیدار دوستانه رفت و برگشت تراکتور و بشیکتاش

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال بشیکتاش ترکیه در هفته پایانی رقابت های لیگ این کشور میزبان تیم عثمانلی اسپور بود که پس از پیروزی قاطع در این مسابقه جشن قهرمانی باشگاه بشیکتاش با حضور هواداران این تیم در استانبول برگزار شد.


آجورلو مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی همچنین در ملاقات با احمد نورجبی نایب رئیس باشگاه بشیکتاش زمینه‌های گسترش همکاری های دو باشگاه را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.


بر این اساس طبق توافقات صورت گرفته بین تراکتوری‌ها با احمد نورجبی مقرر شد دو باشگاه تراکتورسازی ایران و بشیکتاش ترکیه در دو مسابقه دوستانه به صورت رفت و برگشت در شهرهای تبریز و استانبول مقابل هم قرار بگیرند. تاریخ دقیق برگزاری این دو مسابقه همزمان با مهلت فیفا دی و با موافقت سرمربیان دو باشگاه تعیین خواهد شد که احتمالا نخستین مسابقه در نیم فصل سال آتی برگزار می شود.


بررسی زمینه همکاری آکادمی های دو باشگاه از دیگر موارد مطرح شده در مذاکرات آجورلو و نورجبی بود که بر این اساس مقرر شد بازیکنان مستعد و برگزیده آکادمی تراکتورسازی فرصت حضور در آکادمی باشگاه بشیکتاش ترکیه را پیدا کنند و زمینه انتقال استعدادهای فوتبال آذربایجان از این طریق به لیگ ترکیه و همچنین لیگ های معتبر فوتبال اروپا فراهم شود.

دیدگاه‌ها