کد خبر : 1418371 | 06 خرداد 1396 ساعت 15:42 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

رقابت سخت آیان با 6 نامزد دیگر برای ریاست فدراسیون جهانی

مرادی: وزنه‌برداری وارد بحران عمیقی شده است

تاماش آیان برای ریاست فدراسیون جهانی وزنه‌برداری رقابت سختی را روز دوشنبه با 6 نامزد دیگر خواهد داشت.

مرادی: وزنه‌برداری وارد بحران عمیقی شده است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، تاماش آیان رئیس فدراسیون جهانی وزنه‌برداری روز دوشنبه برای انتخابات این فدراسیون با 6 نامزد دیگر رقابت خواهد داشت.

 

آیان 78 ساله که بیش از 40 سال است در فدراسیون وزنه‌برداری فعالیت می‌کند برای این دوره از انتخابات نیز نامزد شده است.

 

وی برای این دوره از نامزدی خود برنامه‌ها و طرح‌های زیادی دارد که در مصاحبه‌های مختلف به مبارزه با دوپینگ از طریق نمونه‌های گرفته شده در خارج از مسابقات و توسعه وزنه‌برداری به صورت برگزاری مسابقات گرندپریکس اشاره کرده است. "نیاز به تغییر" مهمترین شعار و هدف اوست.

 

وی در این باره اظهار داشت: من برای ریاست فدراسیون نامزد شدم چرا که می‌خوام به فدراسیون و وزنه‌برداری خدمت کنم. ایده‌ها و پروژه‌های زیادی هم برای این کار دارم.

 

علی مرادی یکی از نامزدهای انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری در این باره گفت: فدراسیون جهانی وزنه‌برداری وارد یکی از عمیق‌ترین بحران‌های 100 سال اخیر تاریخ این رشته شده است.

 

آیان از سال 1976 به عنوان دبیر کل فدراسیون جهانی وزنه‌برداری کارش را آغاز کرد و از سال 2000 نیز به عنوان رئیس انتخاب شد. او به دنبال پنجمین دوره ریاستش در این فدراسیون است.

 

وی در سال 2013 با شکست آنتونیو اورسو از ایتالیا که بزرگترین رقیبش به شمار می‌رفت، به عنوان رئیس انتخاب شد.

 

در این چند سال اخیر وزنه‌برداری با چالش‌های زیادی روبه‌رو شد که می‌توان به مثبت شدن تست دوپینگ تعداد زیادی از وزنه‌برداران المپیک پکن و لندن اشاره کرد.

دیدگاه‌ها