کد خبر : 1418353 | 06 خرداد 1396 ساعت 14:33 | 41.1K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره آرسنال: به بارسلونا نمی روم

هکتور بیرین، مدافع آرسنال مدعی شد که با وجود تمسخر هواداران آرسنال برای حضور او در بارسلونا، او قصد ندارد امیریتس را ترک کند.

ستاره آرسنال: به بارسلونا نمی روم

به گزارش "ورزش سه"، مدافع اسپانیایی که در رده های سنی بارسا رشد کرده، مورد توجه این باشگاه قرار گرفته و شایعاتی در مورد تمایل بارسا به جذب او شنیده می‌شود. حال بیرین مدعی شد با وجود انکه مورد تمسخر بعضی هواداران آرسنال قرار گرفته ولی قصد ندارد تیمش را ترک کند.

 

1196843

 

 

او گفت:" باید با چنین موضوعاتی کنار آمد. وقتی پیروز می‌شوید، هواداران نام شما را فریاد می‌زنند و وقتی خوب نیستید، تخریبتان می‌کنند. هواداران به سراغ من می‌آمدند می‌گفتند :«هکتور منظور ما تو نبودی بلکه کل تیم منظورمان بود.تو هم عضوی از تیم هستی و به همین خاطر این انتقادات متوجه ات می‌شود.»

 

هر چه که باشد، من درک می‌کنم که این هم بخشی از فوتبال است. من هوادار فوتبال هستم. تمام زندگی ام فوتبال تماشا کرده ام. وقتی تیم محبوبم خوب کار نمی‌کرد عصبانی می‌شدم.بنابراین طبیعی است که خشم خود را بر من خالی کنند.

 

به دلایل مشخصی با باشگاه تمدید کرده ام. به این خاطر که دوست دارم اینجا باشم. به غیر از این دیگر این کار را نمی‌کردم. 6 سال است که در لندن زندگی می‌کنم و هنوز در حال کشف شهر هستم. عاشق این شهرم."

دیدگاه‌ها