کد خبر : 1417697 | 03 خرداد 1396 ساعت 08:51 | 28.4K بازدید | 0 دیدگاه

بازتاب متوقف کردن قهرمان ایران در رسانه های قطر 

الرایه: لخویا در قلب آزادی پل صعود ساخت

رسانه های قطری متوقف کردن قهرمان ایران در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی را یک برد بزرگ برای قهرمان این کشور دانستند.

الرایه: لخویا در قلب آزادی پل صعود ساخت

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شبی که حسرت پنالتی از دست رفته مهدی طارمی را خورد تا در شب تنهایی خود مقابل لخویا به تساوی بدون گل برسد برای صعود به مراحل نهایی لیگ قهرمانان آسیا هنوز 90 دقیقه دیگر فرصت دارد و این بار باید در دوحه به مهمانی حریف قطری برود.


تساوی دو قهرمان ایران و قطر امروز در رسانه های این کشور حاشیه خلیج فارس بازتاب گسترده ای داشت تا جایی که بیشتر صفحات اول روزنامه های ورزشی به گزارش و تحلیل های این بازی اختصاص داشت. یکی از این روزنامه ها از متوقف کردن قهرمان ایران به عنوان بردی باارزش یاد کرد و به تمجید از دروازه بان لخویا پرداخت که ضربه پنالتی آقای گل آسیا را مهار کرد.


الرایه در تحلیل امروز خود از بازی تهران نوشت:« لخویا با تساوی بدون گل مقابل پرسپولیس توانست در قلب ازادی پل صعود بسازد!». این روزنامه در تحلیل خود آورد بازیکنان لخویا با شناخت کامل از توانایی های میزبان ایرانی با دوندگی و سرسختی خاصی موفق شدند به نتیجه مناسبی رسیده و برای بازی برگشت خیال خود را آسوده کنند. الرایه با تمجید از نمایش قاسم برهان عملکرد او در صحنه مهار پنالتی را کلیدی ترین صحنه بازی در تهران نام برد.


همچنین سایر روزنامه های امروز دوحه از جمله الوطن، الشرق،استاد الدوحه و ... نیز در تحلیل های خود از مصاف پرسپولیس و لخویا مدعی شدند این برد ارزشی بالغ بر یک برد برای قهرمان قطر در پی داشت و حالا جمال بلماضی می تواند قطر را در مراحل نهایی صاحب یک نماینده کند.

 

1201051

 

دیدگاه‌ها