کد خبر : 1417594 | 02 خرداد 1396 ساعت 18:00 | 46.1K بازدید | 0 دیدگاه

سرنوشت ستاره‌ی بارسلونا برای باقری تکرار شد

هافبک جوان استقلالی ها در لیگ شانزدهم سرنوشتی مشابه ستاره ی تازه وارد بارسلونا دارد.

سرنوشت ستاره‌ی بارسلونا برای باقری تکرار شد

به گزارش "ورزش سه"، فرشید باقری در دیدار برابر العین یکی از بهترین بازیکنان استقلال برابر خط حمله ی قدرتمند تیم اماراتی بود. باقری که در هفته های پایانی فصل فشار قرارداد سنگین خود را پشت سر گذاشته، گل نایب قهرمانی استقلال را در دیدار برابر سپاهان وارد دروازه حریف کرد و برابر التعاون نیز پاس گل با ارزشی به کاوه رضایی داد.


باقری در دیدار برابر العین اما کار بسیار سختی در غیاب ابراهیمی و نورافکن داشت و باید در کنار حسینی یکی از بهترین خطوط حمله ی آسیا را مهار می کرد. هافبک جنگنده ی استقلال به خوبی توانست این وظیفه را در دیدار برابر العین در زمین اجرا کند تا در نهایت استقلال برنده زمین مسابقه را ترک کند.


هافبک جوان آبی ها در رختکن استقلال سرنوشتی مشابه آندره گومز در بارسلونا داشت؛ هر دو بازیکن با قراردادهایی سنگین و پس از کش و قوس میان دو رقیب سنتی با تیم جدید خود قرارداد امضا کردند و در ابتدای فصل به هیچ وجه نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. انتقادات از این دو بازیکن در اواسط فصل به اوج رسید و هر دو بازیکن تا یک قدمی خروج از تیم های جدید خود نیز رفتند اما در نهایت ورق برای این دو بازیکن در پایان فصل برگشت و هر دو بازیکن توانستند نمایش های قابل قبولی در ترکیب تیم خود داشته باشند.

دیدگاه‌ها