کد خبر : 1417375 | 01 خرداد 1396 ساعت 19:59 | 90.2K بازدید | 0 دیدگاه

راموس و بدقولی به پیکه در جشن قهرمانی رئال!

سرخیو راموس 2 سال پیش اذعان داشت که اگر رئال فاتح لالیگا شود در جشن قهرمانی این تیم اتفاقات متفاوتی رخ خواهد داد.​​​​​​​

راموس و بدقولی به پیکه در جشن قهرمانی رئال!

 

به گزارش "ورزش سه"، دیشب کهکشانی ها موفق شدند با غلبه بر مالاگا، برای سی و سومین بار لالیگا را فتح کرده و اختلاف خود با بارسا را به 9 قهرمانی برسانند.

 

اما در جشن قهرمانی آنها که به طور سنتی در میدان سیبلس برگزار می شود، اخباتر زیادی در مورد توهین برخی از بازیکنان رئال مادرید به بارسا و خصوصا جرارد پیکه شنیده شده که به نظر یکی از این بازیکنان سرخیو راموس، کاپیتان متعصب رئال مادرید بوده است.

 

 

1200569

 

 

راموس در سال 2015 در مورد رفتار پیکه در جشن قهرمانی بارسا عنوان داشت که اگر رئال قهرمان شود، او هیچ کس را به جز خودش به یاد نمی آورد و تنها به رئال مادرید خواهد پرداخت.

 

جرارد پیکه در جشن قهرمانی آن سال بارسلونا بعد از کسب 3 گانه به حالت تمسخر از خواننده مهمانی رونالدو بعد از شکست سنگین برابر اتلتیکومادرید نام برد و با اشاره به حاشیه هایی که بعد از افشای آن مراسم برای رئال ایجاد شد، اذعان داشت که همه چیز از کوین رولدان آغاز شد.

 

این رفتار در آن مقطع به شدت مورد انتقاد بازیکنان رئال از جمله راموس قرار گرفت اما حالا این اتفاق به نوعی دیگر و در جشن قهرمانی رئال تکرار شده است.

 

در سالهای اخیر و به عناوین مختلف بارها شاهد درگیری لفظی راموس و پیکه بوده ایم و بعید است این رفتار از سوی مدافع 30 ساله بارسا بی جواب بماند.

دیدگاه‌ها