کد خبر : 1416875 | 30 اردیبهشت 1396 ساعت 18:52 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی دراماتیک دورتموند برابر وردربرمن

دورتموند موفق شد 3-4 برمن را مغلوب کرده و رتبه سوم خود را در جدول بوندسلیگا قطعی کند.

پیروزی دراماتیک دورتموند برابر وردربرمن

 

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند برای صعود مستقیم به لیگ قهرمانان باید به مصاف برمن آماده هفته های اخیر می رفت.

 

بازی با برتری برمن آغاز شد و این تیم موفق شد در دقیقه 7 به گل برسد. نفوذ بازیکنان این تیم و همکاری آنها در نهایت باعث شد تا در جناح راست توپ به گارسیا برسد و او نیز با ارسال زمینی در دهانه دروازه، بونزوویچ را صاحب موقعیت کرد تا او نیز با ضربه ای تمام کننده برمن را با یک گل پیش اندازد.

 

بعد از گل برمن، دورتموند حملات خود را برای زدن گل تساوی افزایش داد و در دقیقه 15 توسط رویس صاحب موقعیت شد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت. دقایقی بعد و با ارسال دمبله، گینتر می توانست دروازه را باز کند اما ضربه سر او به بیرون رفت.

 

 

1200153

 

 

اما حملات دورتموند نتیجه داد و این تیم در دقیقه 32 به گل رسید. روی پاس عمقی زیبای کاگاوا، رویس با دروازه برمن تک به تک شد و با ضربه ای دقیق موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند.

 

بعد از گل تساوی هم حملات زنبوها ادامه پیدا کرد و این تیم بعد از چند حمله بی اثر، در دقیقه 42 گل دوم را به ثمر رساند. ارسال زیبای دمبله در محوطه به اوبامیانگ رسید و او نیز با یک ضربه سرضرب و آکروباتیک موفق شد به زیبایی گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

 

 

1200152

 

 

در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد تا نیمه اول با برتری 1-2 دورتموند به پایان برسد.

 

اما با شروع نیمه دوم این برمن بود که به گل رسید. مکس کروسه از میان زمین دورتموند نفوذ تند و سریعی انجام داد و بعد از جاگذاشتن مدافع حریف در محوطه، در دهانه دروازه بارتلز را در مقابل دروازه خالی قرار داد تا این بازیکن گل تساوی را در دقیقه 47 به ثمر برساند.

 

دقایقی بعد و روی پاس مارکو رویس، بارترا می توانست دروازه برمن را تهدید کند اما ضربه او از پشت محوطه راه به جایی نیافت.

 

 

1200154

 

 

اما در دقیقه 69 برمن موفق شد گل سوم را به ثمر برساند. با پاس دیدنی زلاتکو، این بار مکس کروزه با دروازه دورتموند تک به تک شد و توانست با یک ضربه چیپ دیدنی تیمش را از حریف پیش اندازد.

 

لحظاتی بعد این دورتموند بود که به گل تساوی رسید. مارکو رویس در محوطه جریمه برمن متوقف شد تا زنبورها صاحب یک ضربه پنالتی شوند و خود رویس موفق شد بازی را به تساوی بکشاند.

 

در دقیقه 80 اوبامیانگ مقابل دروازه برمن صاحب موقعیت شد اما ضربه سر او در اختیار سنگربان برمن قرار گرفت. اما این پایان کار نبود و دورتموند یک بار دیگر در دقیقه 88 صاحب یک ضربه پنالتی شد که این بار اوبامیانگ موفق شد گلزنی کند تا دورتموند از برمن پیش افتد. در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا دورتموند با همان نتیجه 3-4 برمن را مغلوب کند.

دیدگاه‌ها