کد خبر : 1416172 | 26 اردیبهشت 1396 ساعت 18:23 | 105K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش برانکو به بازگشت عالیشاه و نوراللهی

دو بازیکن سرباز پرسپولیس در پایان دوران خدمت خود باید با توجه به قرارداد با سرخپوشان به جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ بازگردند.

واکنش برانکو به بازگشت عالیشاه و نوراللهی

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه و احمد نوراللهی که برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی راهی تراکتورسازی شده بودند، اکنون به دنبال برطرف کردن موانع بازگشت خود به پرسپولیس هستند. دو ستاره جوان پرسپولیس که با بدشانسی بزرگی برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی مواجه شده‌اند، با توجه به محرومیت نماینده تبریز از جذب بازیکن نتوانستند به فوتبال خود در دیدارهای باقیمانده این تیم ادامه دهند. آنها البته این روزها به دنبال این هستند تا مسائل مربوط به کسری خدمتی خود را برطرف کرده و بتوانند از ابتدای فصل به جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ بازگردند.


برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز در خصوص بازگشت این دو بازیکن به جمع پرسپولیس در فصل آینده گفت: آنها بازیکنان ما هستند. عالیشاه کاپیتان دوم ما بوده و طبیعی است که آنها با کیفیت هستند و کاندیدای حضور در تیم ملی هستند و با پرسپولیس قرارداد دارند و منتظر بازگشت شان هستیم. هنوز مشکل نداریم و ۱۸ نفره ما پر نشده است اما بعدا هم تکلیف آنها مشخص می‌شود و بعد از بازگشت از سربازی موقعیت‌های جدید آنها مشخص می‌شوند.

دیدگاه‌ها