کد خبر : 1415658 | 24 اردیبهشت 1396 ساعت 13:33 | 29.3K بازدید | 0 دیدگاه

چراغ سبز دله آلی به جدایی از تاتنهام

دله آلی، ستاره تاتنهام چراغ سبزی به جدایی اش از این تیم نشان داد و گفت که نمی‌خواهد به حضور طولانی مدت در تاتنهام فکر کند.

چراغ سبز دله آلی به جدایی از تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"، ستاره انگلیسی که سال 2015 از ام کی دونز به تاتنهام پیوست، خیلی سریع خود را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان باشگاه در ترکیب اصلی جا انداخت و دو سال پیاپی عنوان بهترین بازیکن جوان لیگ را از آن خود کرد. رئال مادرید از مشتریان جدی اوست و به نظر، آلی نیز تمایل زیادی به جدایی از تاتنهام در آینده دارد.

 

1191922

 

 

او گفت:" هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. خیلی مهم است که شما از مسیری که می‌روید لذت ببرید، چه تا 15 سال دیگر در تاتنهام باشم و اینجا بازنشسته شوم یا هر چیز دیگری. فکر می‌کنم مهم ترین چیز برای من این است که تحت تاثیر جو در مورد آینده ام قرار نگیرم. در فوتبال هر چیزی ممکن است رخ دهد. سعی می‌کنم از حضورم در اینجا لذت ببرم، کسی چه می‌داند در آینده چه رخ خواهد داد."

آلی درباره پوچتینو گفت:" او خیلی پرشور و انگیزه است، شخصیتی باورنکردنی دارد. هیچکس در تیم ما چیز بدی راجع به او نمی‌گوید. درهای اتاقش به روی همه باز است، نه فقط برای بحث و مسائل فوتبالی. او وجهه ای پدر مانند برای ما دارد."

 

دیدگاه‌ها