کد خبر : 1415604 | 24 اردیبهشت 1396 ساعت 10:17 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

روز انتقام آزمون از کازانی‌ها فرا رسید

روستوف – روبین؛ جنگ حیثیتی در المپیکو 2

امروز رقابت های لیگ برتر روسیه در حالی پیگیری می شود که در یکی از مهمترین بازی ها روستوف در جدالی حیثیتی میزبان روبین خواهد بود.

روستوف – روبین؛ جنگ حیثیتی در المپیکو 2

به گزارش "ورزش سه"، دو باشگاه از جنوب روسیه در حالی مقابل هم صف آرایی می کنند که در سال های گذشته به خاطر پرونده های دعوی و حقوقی در مراجع قضایی اختلافات میان سران آنها به اوج خود رسید به خصوص در ماجرای مالکیت سردار آزمون مهاجم ملی پوش ایرانی که تمام اخبار حاشیه ای جدال رفت دو تیم در کازان را به خود اختصاص داده بود.


روستوف که فصل چندان خوبی را سپری نمی کند و همچنان دستخوش مشکلات مالی قرار دارد برای رسیدن به آخرین سهمیه یورولیگ چاره ای ندارد تا در بازی های باقی مانده تا انتهای فصل امتیازات را به حساب خود واریز کند تا در بین چهار تیم برتر قرار بگیرد از همین رو به بازی امشب تنها به چشم گام اول برای صعود در جدول می نگرد.

 

1199177


در این بین سردار آزمون مهاجم ایرانی که فوتبال خود در روسیه را با پیراهن روبین در شهر کازان آغاز کرد بعد از تمام اتفاقاتی که در جدایی از این باشگاه رقم خورد انگیزه های فراوانی برای گرفتن انتقام دارد تا با این انگیزه امید اول طرفداران در گلزنی به روبین محسوب شود. سردار که در هفته های گذشته به خاطر خاموش شدن موتور گلزنی های خود با انتقادات فراوانی روبرو شد حالا این فرصت را دارد تا دوباره نگاه ها را به سمت خود جلب کند.


جدال دو تیم از ساعت 20:30 به وقت تهران در ورزشگاه المپیکو 2 آغاز می شود و طرفداران روستوف در فاصله چند ساعت تمام بلیت های حضور در ورزشگاه را پیش خرید کرده اند تا میزان حساسیت این دیدار بیشتر شود.

دیدگاه‌ها