کد خبر : 1414509 | 19 اردیبهشت 1396 ساعت 10:25 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

التعاون فرصت مناسب برای استراحت ابراهیمی

بازی کم اهمیت استقلال برابر التعاون فرصت مناسبی برای استراحت هافبک شماره 6 استقلال است.

به گزارش "ورزش سه"، امید ابراهیمی در دیدار هفته گذشته  استقلال برابر پدیده به دلیل مصدومیت به میدان نرفت و پس از آن تنها با یک جلسه تمرین با وجود درد اندک برابر سپاهان قرار گرفت تا استقلال بتواند رتبه  دومی خود را در لیگ برتر قطعی کند. ابراهیمی که در فصل گذشته در تمامی مسابقات به جز دیدار با استقلال خوزستان و پدیده در ترکیب استقلال حضور داشت، یکی از مهره های اصلی تیم منصوریان است که به همراه کاوه رضایی همیشه در ترکیب اولیه این تیم قرار می گیرد اما دیدار با التعاون فرصت مناسبی برای استراحت دادن به این بازیکن است.


ابراهیمی با توجه به فشردگی مسابقات هنوز از نظر بدنی ریکاوری نکرده و این موضوع می تواند منجر به آسیب دیدگی دوباره او شود. از سوی دیگر ابراهیمی از جمله بازیکنان یک کارته استقلال است که با دریافت کارت زرد اولین بازی در مرحله بعدی را از دست می دهد و این موضوع می تواند به استقلال به لطمه بزرگی بزند.


استراحت دادن به ستاره  اول استقلال در مرکز زمین البته می تواند با بازگشت فرشید باقری به ترکیب اصلی همراه باشد که این موضوع نیز یک اتفاق مثبت دیگر برای منصوریان در برخورد با هافبک ناراضی آبی پوشان است.


جمع بندی شرایط استقلال و ابراهیمی نشان می دهد دیدار با التعاون فرصت مناسبی برای استراحت امید ابراهیمی است که در آسیا سومین پاسور برتر استقلال است و در روند این تیم تاثیر زیادی دارد.

 

عکس: رضا سعیدی پور

 

1198214

دیدگاه‌ها