کد خبر : 1414294 | 18 اردیبهشت 1396 ساعت 16:41 | 100.1K بازدید | 0 دیدگاه

2 ضربه سخت رئال به بارسا در 24 ساعت

مدافع اتلتیکو به رئال مادرید پیوست!

تئو هرناندز، مدافع اتلتیکو مادرید که به صورت قرضی برای آلاوس بازی می کند، امروز تست های پزشکی رئال را با موفقیت پشت سر گذاشت.

مدافع اتلتیکو به رئال مادرید پیوست!

به گزارش "ورزش سه"، تئو هرناندز، مدافع فرانسوی 19 ساله اتلتیکو سرانجام ترجیح داد به جای بارسا راهی رئال مادرید شود و با شروع فصل نقل و انتقالات، قراردادی 5 ساله با کهکشانی ها امضا خواهد کرد. او سالانه 3.5 میلیون یورو خالص نیز دریافت می کند.

 

 

1198028

 

1198030

 

 

به ادعای مارکا و آ.اس، تئو امروز صبح در کلینیک رئال مادرید حضور یافت و تست های پزشکی باشگاه را نیز با موفقیت پشت سر گذاشت. به این ترتیب حالا دیگر هیچ مانعی بر سر پیوستن او به رئال وجود ندارد. رئال اول جولای، 24 میلیون یورو رقم فسخ قرارداد این بازیکن را پرداخت خواهد کرد تا اولین خرید رسمی سال آینده خود را انجام داده باشد.

 

 

1198027

 

 

این خرید از آن جهت برای رئال حائز اهمیت است که بارسا نیز تلاش بسیاری برای جذب تئو داشت ولی در نهایت او رئال مادرید را ترجیح داد. مارسلو نیز فصل بعد رقیبی بسیار جدی تر از کوئنترائو را برای خود می بیند.

 

به این ترتیب رئال در 24 ساعت دو ضربه سخت به بارسلونا تحمیل کرد. اولی جذب وینیسیوس برزیلی و دومی هم جذب تئو هرناندز.

 تفاهم نامه نانوشته بین رئال و اتلتیکو مبنی بر عدم جذب بازیکن از یکدیگر نیز به این طریق باطل شد.

 

 

1198038

 

 

طبق ادعای آ.اس، مسئولان رئال برای اینکه دلخوری خاصی بین دو باشگاه پیش نیاید، دو هفته پیش با نایب رئیس اتلتیکو مذاکره ای انجام دادند. در این گفتگو، خیل مارین ابتدا از اینکه رئال قصد باطل کردن تفاهم نامه را دارد، ابراز نارضایتی کرد ولی وقتی از غیرممکن بودن راضی کردن تئو به تمدید قرارداد آگاه شد، سرانجام پیشنهاد داد که انتقال با 30 میلیون یورو نهایی شود.

گویا رئال نیز با وجود اینکه بدون مذاکره می تواند با پرداخت رقم فسخ قرارداد تئو را جذب کند، راضی شده است تا 30 میلیون یورو به اتلتیکو پرداخت کند. قرار است روز پنجشنبه، قرارداد نهایی بین طرفین امضا شود.

دیدگاه‌ها