کد خبر : 1414288 | 18 اردیبهشت 1396 ساعت 16:29 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

تاباتا: به برد برابر الهلال امیدواریم

هافبک برزیلی الاصل الریانی ها می گوید که امیدوار است این تیم با کسب پیروزی برابر الهلال بی توجه به نتیجه ی بازی پرسپولیس و الوحده امارات راهی مرحله یک شانزدهم شود.

تاباتا: به برد برابر الهلال امیدواریم

به گزارش "ورزش سه"، رودریگو تاباتا هافبک مهاجم گران قیمت و با ارزش الریان از هواداران این تیم خواست تا الریان را برابر الهلال عربستان همراهی کنند تا این تیم بتواند در دیدار سخت و با اهمیت برابر نماینده عربستان با کسب پیروزی راهی مرحله بعد شود.


تاباتا که نقش محوری در تیم لادروپ دارد و یکی از ارکان اصلی این تیم برای پیروزی برابر الهلال به شمار می رود، امیدوار است این تیم با کسب پیروزی برابر الهلال بی توجه به نتیجه ی بازی پرسپولیس و الوحده امارات راهی مرحله یک شانزدهم شود. تاباتا در این باره می گوید: ما هواداران بسیار قدرتمندی داریم. ما برابر یکی از قوی ترین تیم های قاره های آسیا قرار می گیریم و هیچ گزینه ای جز برد و کسب سه امتیاز نداریم. بنابراین ما برای حفظ شانس خود برای صعود به مرحله یک شانزدهم خواهیم جنگید.


او در ادامه عنوان کرد: ما تلاش می کنیم تا تاریخ را بنویسیم و به مرحله ی حذفی برای صعود به فینال مسابقات آسیایی برسیم. بازیکنان ما برابر الهلال برای برد تلاش می کنند. یک بازی بسیار بزرگ رو به روی ماست. در بازی قبلی با یک پنالتی در دقایق پایانی برد را از دست دادیم اما بازی در خانه ی ما متفاوت است. ما قدرتمندانه به دنبال برد هستیم و به نتایج قبل از این بازی نگاه نمی کنیم. تنها انتخاب ما برای این بازی کسب پیروزی است و ما هیچ گزینه ی دیگری نداریم.

دیدگاه‌ها