کد خبر : 1414085 | 17 اردیبهشت 1396 ساعت 16:45 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

مورینیو: امیدوارم ونگر شغلش را از دست ندهد

ژوزه مورینیو در آستانه دیدار تیمش با آرسنال ابراز امیدواری کرد تا ونگر سال بعد نیز به عنوان مربی توپچی ها به کار خودش ادامه دهد.

مورینیو: امیدوارم ونگر شغلش را از دست ندهد

به گزارش "ورزش سه"، هرگز رابطه خوبی بین مورینیو و ونگر وجود نداشته و همه این را می دانند. دو مربی بزرگ دنیا حتی دو سال پیش تا آستانه درگیری فیزیکی با یکدیگر نیز پیش رفتند و این جدای تنش های لفظی ای است که همواره بین این دو وجود داشته است.

 

 

1197716

 

 

ژوزه مورینیو که فصل جاری هدایت یونایتد را بر عهده گرفته، در آستانه بازی امروز با آرسنال گفت:« من نسبت به همه مربیان دنیا احساس همدردی می کنم؛ چون همه ما با مصائب مشترکی روبرو هستیم. فوتبال در عصر حاضر تغییر کرده است و حالا امکان ندارد که یک مربی بتواند سال های سال در یک تیم باقی بماند. فوتبال امروز یعنی کسب موفقیت و در غیر این صورت اخراج خواهید شد.

وقتی یک مربی 20 سال هدایت یک باشگاه را بر عهده می گیرد، غیرممکن است بتواند هر سال عنوان قهرمانی را کسب کند. حتی سر الکس فرگوسن هم نتوانست به چنین موفقیتی دست یابد.

واقعیت این است که امیدوارم ونگر شغل خود را از دست ندهد و مسئولان آرسنال به وی فرصت دهند تا اوضاع را بهبود ببخشد. فکر می کنم ونگر از جمله آخرین مربیانی باشد که برای مدتی طولانی در یک تیم مربیگری کرده اند.»

دیدگاه‌ها