کد خبر : 1413969 | 17 اردیبهشت 1396 ساعت 10:38 | 30.3K بازدید | 0 دیدگاه

هافبک ایرانی بهترین بازیکن زمین شد

پنالتی سرنوشت‌ساز کریمی در لیگ کرواسی(عکس)

هافبک ایرانی تیم لوکوموتیو زاگرب روزهای خوبی را سپری می کند.

به گزارش "ورزش‌سه"، علی کریمی بعد از گلی که هفته گذشته در لیگ کرواسی مقابل تیم ایسترا به ثمر رساند و در آخرین دقایق باعث برتری تیمش شد، نگاه های زیادی را به سوی خود خیره کرد. حتی گل زیبای کریمی باعث شد تا کارلوس کی روش در پیغامی فیس بوکی از او به عنوان یکی از آینده دارهای فوتبال ایران یاد کند. کریمی با انرژی ناشی از تمجید ها شب گذشته در ترکیب لوکوموتیو زاگرب درهفته سی و دوم لیگ کرواسی مقابل تیم صدرنشین ریجکا قرار گرفت و بار دیگر عامل پیروزی تیمش شد.


در دقیقه 90 مسابقه دیشب علی کریمی با نفوذ خوب وارد محوطه جریمه تیم ریجکا شد و وقتی قصد عبور از مدافع مستقیمش را داشت با خطا متوقفش کردند تا داور اعلام ضربه پنالتی کند. این پنالتی توسط مایر بازیکن لوکوموتیو به گل تبدیل شد تا 3 امتیاز ارزشمند با تاثیرگذاری ویژه علی کریمی به دست بیاید. کریمی در پایان این مسابقه عنوان بهترین بازیکن زمین را هم ازآن خود کرد. او در دو بازی گذشته عملا توانسته در دو پیروزی متوالی تیمش نقش مستقیم داشته باشد و نگاه ها را به سوی خود خیره کند. او حالا امیدوار است در چند هفته پایانی لیگ کرواسی نیز همین روند را ادامه دهد. 


گفتنی است با 6 امتیازی که لوکوموتیو زاگرب در دو هفته گذشته به دست آورده، این تیم به رده پنجم رقابت های لیگ کرواسی رسیده است. ریجکا، تیمی که دیشب مقابل لوکوموتیو شکست خورد کماکان صدرنشین این رقابت ها است.

 

1197751

 

1197749

 

1197750

 

1197748

دیدگاه‌ها