کد خبر : 1413854 | 16 اردیبهشت 1396 ساعت 18:25 | 24.2K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

واکنش جالب مونتلا به کاپیتانی دوناروما در میلان

میلان فردا در یک بازی بسیار حساس میزبان آ.اس رم است.

واکنش جالب مونتلا به کاپیتانی دوناروما در میلان

به گزارش "ورزش سه"،میلان با قرار گرفتن در رده ششم جدول در تلاش برای کسب سهمیه لیگ اروپاست و رم که از شکست در دربی رم مغموم است، برای حفظ جایگاه دومش نیاز به سه امتیاز دشوار سن سیرو دارد.

 

 

1192863

 

 

وینچنزو مونتلا، سرمربی میلان در نشست خبری این بازی گفت:« آماده شدن برای بازی مقابل آتالانتا و رم، بسیار ساده تر است؛ چون انگیزه بازیکنان در  این بازی ها بیشتر است. باید امتیازات بیشتری نسبت به نیم فصل اول جمع کنیم.

بازی با رم و کسب سه امتیاز، به معنای قدمی بزرگ به سمت کسب سهمیه لیگ اروپا است و بازی هفته بعد مقابل آتالانتا شاید سخت تر هم باشد. حتی اگر دو نتیجه بد در این بازی ها بگیریم، بازهم هواداران در کنار ما خواهند بود.

ترکیب اصلی فردا را می دانم اما از لحاظ ذهنیتی، باید کمی بررسی های بیشتری انجام دهم. کسب سهمیه لیگ اروپا اهمیت زیادی برای ما دارد. چند مرحله اول لیگ اروپا، از لحاظ کیفیتی پایین تر از سری آ است اما در مراحل پایانی، تفاوتی با لیگ قهرمانان اروپا ندارد.»

 

 

1192246

 

 

مونتلا که سال ها پیراهن رم را به تن داشت، ادامه داد:« من عاشق شهر رم هستم چون بچه هایم آنجا متولد شدند. آن شهر شما را مجذوب خودش می کند. از رویارویی با آن ها استقبال می کنم. گذشته ام در آن جا رقم خورد. 

رم هنوز به خاطر شکست در دربی به خودش نیامده است اما آن ها بازیکنانی با کیفیت و باشخصیت دارند. امیدوارم فردا در فرم خوبشان نباشند چون همینطوری هم بازی سختی است.»

 

کاپیتانی دوناروما(گلر 18 ساله میلان):« او درست مانند یک کودک است و کاپیتانی برای او زود است. در مجموع مخالف این ایده هستم که دروازه بان باید کاپیتان تیم باشد. کاپیتان باید کسی باشد که بر همه بازیکنان در زمین نظارت داشته باشد.»

 

دیدگاه‌ها