کد خبر : 1413810 | 16 اردیبهشت 1396 ساعت 14:59 | 53.3K بازدید | 0 دیدگاه

قراردادم با سپیدرود تمام شد

مصلح: صعودمان فراتر از معجزه بود

مدافع جوان سپیدرودی ها می گوید با توجه به اینکه هدف اولیه این تیم باقی ماندن در لیگ دسته اول بود صعودشان به لیگ برتر به مانند چیزی فراتر از معجزه بود.

مصلح: صعودمان فراتر از معجزه بود

به گزارش "ورزش سه"، مدافع جوان و آینده دار سپیدرودی ها در رابطه با اوضاع خود و تیمش پس از صعود به لیگ برتر گفت: تیم سپیدرود خیلی دیر بسته شد و برنامه ها برای حضور در 10 تیم بالای جدول بود، در ابتدا بازی ها تنها با هدف بقا پا به رقابت ها گذاشتیم، اما در هفته‌های هفتم و هشتم بود که توانستیم به خودمان ثابت کنیم که می‌توانیم جز تیم‌های صدرنشین باشیم. شاید تا هفته‌های سیزدهم و چهاردهم بچه‌ها آنقدر امیدوار به صعود نبودند اما وقتی صدرنشینی مان تداوم یافت دیگر خودمان را جز مدعیان ‌دانستیم.

 

او ادامه داد: با وجود آنکه نیم فصل اول صدرنشین شده بودیم اما به هیچ کس قول صعود را نمی‌دادیم و اگر کسی می‌پرسید صعود می‌کنید یا خیر می‌گفتیم کارمان سخت است و هیچ چیزی مشخص نیست. اما هرچه به روزهای پایانی لیگ نزدیک شدیم و توانمان بیشتر می‌شد همه به ما می‌گفتند این تیم پیر و بعید است که بتواند صعود کند که خدا را شکر این اتفاق رخ داد و ما در جمع لیگ‌برتری‌ها حضور پیدا کردیم.

 

او در رابطه با پیشنهاد پرسپولیسی ها و پیوستن به این تیم گفت: هرکس از من می‌پرسید می‌خواهی به پرسپولیس بروی یا نه می‌گفتم هرچه خدا بخواهد. ما که برای رسیدن به موفقیت فردی تلاش خودمان را می‌کنیم و در نهایت همه چیز را می‌سپاریم به خداوند؛ اگر بخواهد در سپیدرود یا پرسپولیس باشم یا هر تیم دیگری آن خداوند که شما را در آن مسیر قرار می‌دهد. 

 

مصلح ادامه داد: خیلی‌ها در نیم فصل دوم به من می‌گفتند که اگر بروم پرسپولیس موفق خواهم شد و دوستانی هم از نرفتن به پرسپولیس گلایه می‌کردند و می‌گفتند اشتباه کردم. خیلی‌ها هم بعد از قهرمانی پرسپولیس در فضاهای مجازی به من می‌گفتند از می‌آمدی پرسپولیس برایت خیلی خوب می شد و از این دست صحبت‌ها. 

 

او ادامه داد بعد از نرفتم به پرسپولیس تصمیم گرفتم تمام وجودم را برای آنکه سپیدرود صعود کند بگذارم تا بهترین نتیجه‌ای که باید برایمان رقم بخورد. معتقدم این صعود نه تنها چیزی کمتر از قهرمانی لیگ برتر ندارد بلکه خیلی هم برایم شیرین‌تر است. من اگر در پرسپولیس حضور ‌داشتم و قهرمانی لیگ برتر را تجربه می‌کردم چون از ابتدا با این تیم نبودم در این حد لذت بخش نبود که با سپیدرودی که از لیگ دو با آنها بودم و در سخت‌ترین روزها در کنار این تیم بودم و توانستیم به لیگ برتر صعود کنیم. 

 

او در رابطه با مدت زمان قرارداد خود با سپیدرود و پیوستن به تیم های دیگر گفت: قرارداد رسمی من یکساله بوده و تمام شده است و فکر نمی‌کنم قراردادی با سپیدرود داشته باشم. من نه تنها از پرسپولیس بلکه از خیلی تیم‌های لیگ‌برتری پیشنهاد داشتم، تیم‌های بزرگ پایتخت و سایر تیم‌های خوب لیگ‌برتری با من تماس گرفتند که در حال حاضر به همه گفته‌ام که می‌خواهم استراحت کنم و سر فرصت به آنها پاسخ دهم. البته باید ابتدا وضعیت سپیدرود مشخص شود چون این تیم در حال حاضر خانه من است و باید ببینم اینجا چه می‌شود و بعد تصمیم بگیرم و بهترین انتخاب را انجام بدهم.

 

او ادامه داد: اینکه از لیگ دسته دوم با آن دریافت ناچیز به لیگ یک آمدیم یک معجزه بزرگ بود، به طور مثال قرارداد فصل گذشته من 10 میلیون تومان بود و دریافتی‌ام 2 میلیون تومان اگر در طول یک فصل می‌رفتم کارگری می‌کردم بیشتر از این پول دریافتی می‌داشتم. فوتبالیستی که در سطح حرفه‌ای در شهرکلان شهری مثل رشت بازی می‌کند چنین چیزی خوب نیست؛ صعود ما از لیگ دسته دوم به لیگ یک معجزه بود و صعود از لیگ یک به لیگ‌برتر چیزی فرای معجزه بود. تیمی که در طول یک فصل با 2 میلیارد و 800 کمترین تیم از نظر مالی بوده که همان را هم خرج نکردند. تیم‌های با 20 میلیارد یا 15 میلیارد هزینه نتوانستند صعود کنند اما تیم ما با 2 میلیارد صعود کرده و همه این‌ها با غیرت بچه‌ها محقق شده است.

 

مدافع سپیدرودی ها درباره شرایط مالی این تیم نیز گفت: شرایط لیگ‌برتر با لیگ یک متفاوت است؛ برای آسانسور نشدن سپیدرود باید از همین حالا مدیران استان به فکر باشند. ما 2 سال با این شرایط لیگ‌ها را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشتم اما از این به بعد مدیران استانی گیلان باید به خودشان بیایند. اگر قرار باشد سپیدرود امسال را هم بدون پول آغاز کند واقعا چیز مسخره‌ای خواهد شد. 2 سال برای این تیم بدون پول بازی کردیم و اگر امسال هم اینطور باشد واقعا می‌خواهیم جواب خانواده‌مان را چه بدهیم. 2 سال توانستیم به آنها وعده پول بدهیم ولی به نظرم بعد از دو سال دیگر وعده  وعید بدهیم حماقت است.

 

او در پایان درباره حفظ شاکله تیم گفت: این بچه‌ها 2 سال است که با آقای نظرمحمدی کار کردند و ایشان همه جوره شناخت روی شرایط تیم سپیدرود و بازیکنان دارند. به اعتقادم اگر ایشان کارشان را در این تیم ادامه دهند بهتر است چون اگر قرار باشد هدایت این تیم دست شخص دیگری داده شود و تا آن فرد بیاید شرایط را بسنجند و شناخت پیدا کند زمان‌گیر باشد. حفظ شاکله تیم هم به مانند حفظ سرمربی است. شما اگر نگاهی به بازی‌های دو فصل سپیدرود بیاندازید می‌بینید که 6 بازیکن خط دفاعی در اکثر بازی‌ها در ترکیب اصلی بودند شاید 3 یا 4 نفر تغییر در تیم داشتیم و نتیجه‌گیری ما در حفظ همین ترکیب خلاصه شد. معتقدم شاکله اصلی حفظ شود و بازیکنانی هم در خطوطی که ضعف داریم جذب شوند.

دیدگاه‌ها