کد خبر : 1413704 | 16 اردیبهشت 1396 ساعت 00:50 | 28.4K بازدید | 1 دیدگاه

کلن 4 - 3 برمن؛ پایان شکست ناپذیری شاگردان نوری

کلن موفق شد در دیداری جذاب با نتیجه 3-4 وردبرمن را مغلوب کرده و به جای برمن، به رتبه ششم جدول صعود کند.

کلن 4 - 3 برمن؛ پایان شکست ناپذیری شاگردان نوری

 

به گزارش "ورزش سه"، جدال حساس دو تیم برمن و کلن برای کسب سهمیه لیگ اروپا با برتری 3-4 کلن به پایان رسید تا این تیم به علت تفاضل بهتر، بالاتر از برمن قرار گرفته و شانس شاگردان نوری برای کسب سهمیه لیگ اروپا کاهش یابد.

 

بازی با برتری کلن آغاز شد و این تیم موفق شد در دقیقه 13 توسط مودسته به گل برسد. حملات تیم میزبان ادامه یافت و بیتنکورت در دقیقه 28 اختلاف را به دو گل رساند تا کار شاگردان نوری در همان 30 دقیقه ابتدایی بسیار دشوار شود.

 

اما به یکباره روند بازی تغییر کرد و برمن موفق به جبران گل های عقب افتاده شد. ابتدا و در دقیقه 34، فین بارتلز یکی از گلهای خورده را جبران کرد و در دقیقه 40، سلاسی گل دوم برمن را به ثمر رساند تا سبزپوشان طی 6 دقیقه بازی را به تساوی بکشانند.

 

 

1197534

 

 

اما این پایان کار نبود و در دقیقه 44، کلن باز هم توسط زولر به گل رسید تا در نهایت نیمه اول پرگل و جذاب، با برتری 2-3 کلن به پایان برسد.

 

با شروع نیمه دوم، کلن باز هم به گل رسید و اختلاف را دوباره به 2 گل رساند. مودسته یک بار دیگر در دقیقه 47 دروازه برمن را باز کرد تا در این دیدار دبل کرده باشد.

 

حملات برمن دوباره از سر گرفته شد و این تیم در دقیقه 62 توسط مهاجم ملی پوش خود گنابری موفق به زدن گل سوم شد.

 

در ادامه، برمن تلاش زیادی برای جبران نتیجه داشت که به نتیجه نرسید تا در نهایت کلن با همان نتیجه 3-4 پیروز شده و شاگردان نوری بعد از مدت ها شکست را تجربه کنند.

دیدگاه‌ها