کد خبر : 1413684 | 15 اردیبهشت 1396 ساعت 20:51 | 26.1K بازدید | 0 دیدگاه

ونگر: آرسنال و یونایتد فرزند من و فرگوسن هستند

آرسن ونگر، سرمربی فرانسوی آرسنال در مورد دیدار حساس این هفته تیمش برابر منچستریونایتد صحبت کرد.​​​​​​​

ونگر: آرسنال و یونایتد فرزند من و فرگوسن هستند

 

به گزارش "ورزش سه"، توپچی ها اگر سودای کسب سهمیه لیگ قهرمانان را در سر دارند، باید از سد یونایتد عبور کنند.

 

استفاده یونایتد از ترکیب دوم: "ما در هر حال می دانیم که آنها بازیکنان بزرگی در ترکیب دارند و تنها با ارائه یک بازی بسیار خوب امکان غلبه بر یونایتد وجود دارد.

 

تنها مزیتی که ما می توانیم داشته باشیم تمرکز روی داشته های خودمان و عدم دقت به نقاط ضعف تیم حریف است. مهم نیست چه کسی در ترکیب آنها حاضر است زیرا به هر حال آنها تیم قدرتمندی هستند."

 

 

1197511

 

 

دلایل نتیجه نگرفتن در فصل جاری: "برنامه مسابقات لیگ برتر گیج کننده و دشوار است اما ما اگر با مصدومیت های دشوار و طولانی مدت مواجه نشویم امکان مقابله با آن وجود دارد. باید به تغییرات لیگ برتر در سالهای اخیر نگاه کنید. هنوز هم بازیکنان بزرگی زیادی در هر تیمی نیمکت نشین هستند.

 

در بازی های بزرگ خارج از خانه ما معمولا در فصل جاری خوب نتیجه نگرفته ایم. ما معمولا نتوانستیم امتیازات لازم را از بازی های بیرون از خانه بگیریم و توضیح چرایی آن دشوار است زیرا شرایط در فصل گذشته دقیقا بر عکس حالا بود.

 

در دو دیدار مهم برابر اورتون و منچسترسیتی که بعد از بازی های لیگ قهرمانان برگزار شد ما امتیازات مهمی را از دست دادیم که این اتفاق باعث کاهش اعتماد به نفس ما نیز شد.

 

همچنین کازورلا بازیکن بسیار مهم و تاثیرگذاری در فصل گذشته بود اما بسیاری از دیدارهای امسال را به علت مصدومیت از دست داد."

 

 

1197515

 

 

احتمال جدایی از آرسنال: "زمانی که یک مربی همانند من یا فرگوسن، سالهای زیادی در یک باشگاه می ماند، آن تیم همانند فرزند سرمربی می شود و ما دوست داریم همیشه آنها را در بهترین شرایط ببینیم.

 

حتی اگر روزی هدایت آرسنال را بر عهده نداشته باشم، دوست دارم همیشه این تیم در بهترین شرایط باشد."

دیدگاه‌ها