کد خبر : 1413681 | 15 اردیبهشت 1396 ساعت 20:27 | 87.7K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ جالب مورینیو به پیشنهاد صلح ونگر

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی منچستریونایتد در آستانه دیدار برابر آرسنال در مورد رابطه خود با ونگر صحبت کرد.​​​​​​​

پاسخ جالب مورینیو به پیشنهاد صلح ونگر

 

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ و توپچی ها در رقابتی مهم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان در امیرتیس به مصاف هم خواهند رفت. بر خلاف دشمنی های گذشته، مورینیو این بار از در دوستی با آرسن ونگر وارد شده است.

 

چند روز پیش ارسن ونگر اذعان داشت که حاضر است روابطی صلح آمیز با مورینیو برقرار کند و حالا آقای خاص اینگونه پاسخ داده است.

 

رابطه با ونگر: "احتیاجی به ایجاد صلح بین ما نیست چون از نظر من اساسا مشکلی بین من و ونگر وجود ندارد.

 

در دیدار رفت که در اولدترافورد برگزار شد ما قبل از شروع بازی با یکدیگر دست دادیم و بعد از اتمام بازی و در سالن کنفرانس مطبوعاتی نیز این اتفاق تکرار شد پس نیازی به برقراری صلح بین ما نیست چون من با ونگر مشکلی ندارم.

 

 

1197512

 

 

تمام زندگی من در فوتبال خلاصه می شود و ممکن نیست در زمین مسابقه مشکلی به وجود آید اما فردای آن روز همه چیز به پایان نرسد.

 

پس از جانب من هیچ مشکلی با ونگر وجود ندارد و فکر کنم او نیز خیلی خیلی از من خوشنود باشد زیرا قرار است در دیدار برابر آرسنال تغییرات زیادی در ترکیب تیمم ایجاد کنم و احتمالا او خیلی از این اتفاق خوشحال خواهد شد."

 

دیدار برابر آرسنال: "برای کسب 3 امتیاز به میدان خواهیم رفت و تمام تلاشمان را برای بردن انجام خواهیم داد. قرار نیست به آرسنال بگوییم بیا و ما را شکست بده و 5 یا 6 گل به ما بزن. بازیکنانم برای جنگیدن وارد میدان خواهند شد.

 

اگر سلتاویگو هم برای دستاورد بزرگی در لالیگا تلاش می کرد ما نیز با شرایط مشابهی وارد میدان می شدیم اما من چاره دیگری جز میدان دادن به تیم دوم خود ندارم.

 

ما باید برخوردی انسانی با بازیکنان خود داشته باشیم و در مورد شرایط خود در لیگ برتر معقولانه فکر کنیم.

 

از نظر من دیدار قبلی برابر سوانسی آخرین شانس ما برای قرار گرفتن در جمع 4 تیم برتر لیگ بود پس در بازی برابر آرسنال به بازیکنانم استراحت خواهم داد."

 

 

1197177

 

 

سنگربان اصلی مقابل آرسنال: "من عادت ندارم تعیین کنم که یک سنگربان لزروما در یک تورنمنت همیشه بازی خواهد کرد.

 

رومرو نیز یک بازی در لیگ برتر به میدان رفت و دخیا نیز تا به حال 2 بار در لیگ اروپا در ترکیب ثابت بوده است. ما دو سنگربان بسیار خوب در ترکیب داریم و من در برابر هر تیمی در دنیا به آنها اطمینان خواهم داشت."

دیدگاه‌ها