کد خبر : 1413660 | 15 اردیبهشت 1396 ساعت 17:35 | 92.4K بازدید | 0 دیدگاه

ژوردی آلبا:

رونالدو نابغه است ولی مسی همچنان بهتر از اوست

حذف بارسا از لیگ قهرمانان و درخشش رونالدو در نیمه نهایی این جام سبب شده تا بسیاری رونالدو را برنده احتمالی توپ طلای 2017 بدانند.

رونالدو نابغه است ولی مسی همچنان بهتر از اوست

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در 2 بازی رفت و برگشت یک چهارم نهایی 5 گل به بایرن زد و در دیدار رفت نیمه نهایی نیز موفق به ثبت یک هت تریک به یادماندنی دیگر مقابل اتلتیکو شد تا رئال در آستانه رسیدن به فینالی دیگر قرار بگیرد.

 

 

1197161

 

 

ژوردی آلبا، مدافع چپ ملی پوش بارسا در مصاحبه جدید خود و در پاسخ به سوالی در مورد توپ طلای 2017 گفت:« نمی دانم چه کسی در خصوص توپ طلای اروپا یا انتخاب بهترین بازیکن جهان تصمیم می گیرد. هر کسی نظر خود را دارد، از نظر برخی افراد، ژاوی یا اینیستا حداقل باید یک بار این جایزه را به خود اختصاص می دادند.

شما از نظر من آگاهید و می دانید که به عقیده من، مسی بهترین بازیکن دنیاست. رونالدو نابغه و یک گلزن تمام عیار است و اگر چیزی غیر از این بگویم دروغ گفته ام، با این وجود در خصوص اینکه کدام یک بازی زیباتر و جذاب تری به نمایش می گذارند، احساس می کنم مردم تماشای بازی مسی را ترجیح می دهند و این ارتباطی به این ندارد که طرفدار چه تیمی هستید.»

 

 

1195916

 

 

احتمال پیوستن تئو هرناندز(مدافع چپ اتلتیکو) به بارسا:« من خودم را در بارسلونا می بینم، نه شخص دیگری. وقتی بازیکنان جدید در فصل آینده به اینجا بیایند، از آن ها استقبال خواهد شد. قصد من این است که تا زمانی که باشگاه من را می خواهد، در بارسلونا بمانم. من در خانه خودم هستم و خوشحالم.»

دیدگاه‌ها