کد خبر : 1413548 | 15 اردیبهشت 1396 ساعت 09:30 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: راشفورد عاشق فوتبال است

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد، پس از پیروزی 1-0 تیمش مقابل سلتاویگو با گل مارکوس راشفورد، این ستاره جوان تیمش را "بچه ای که عاشق فوتبال است"، توصیف کرد.​​​​​​​

مورینیو: راشفورد عاشق فوتبال است

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ شب گذشته در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا میهمان سلتا بودند و در نهایت ضربه آزاد راشفورد در نیمه دوم، پیروزی این تیم را رقم زد.

 

این چهارمین گل راشفورد برای منچستریونایتد در چند دیدار اخیر است. او در پیروزی منچستریونایتد مقابل اندرلخت در مرحله قبل هم گل پیروزی بخش تیمش را در وقت های اضافه به ثمر رساند و با توجه به مصدومیت زلاتان ابراهیموویچ، به نظر او در بهترین زمان به اوج رسیده است.

 

مورینیو به خبرنگاران گفت:" مارکوس راشفورد یک بچه 19 ساله است که عاشق فوتبال است. او بچه ای که است بعد از تمرینات نیم ساعت می ماند و تمرین ضربه آزاد می کند و منتظر فرصت می ماند.

 

 

1197381

 

 

این ذهنیت اوست. او کار می کند، کار می کند و کار می کند. او بسیار پخته است بنابراین اجازه بدهید که سن او را فراموش کنیم زیرا آنچه مهم است، سن نیست، بلکه کیفیت است.

 

او به سخت تلاش کرد و برای حریف دردسر ایجاد کرد. او در نیمه اول هم یک شوت فوق العاده داشت که با سیو زیبایی همراهی شد اما ضربه آزادش کار را تمام کرد. او هر روز به سختی تمرین می کند و تمرین کردن را دوست دارد."

سرمربی شیاطین سرخ همچنین تایید کرد که از نمایش تیمش در این دیدار راضی بود اما از نتیجه رضایت نداشت.

 

" از نمایش تیم خیلی راضی هستم اما از نتیجه نه. ما به اندازه کافی خوب بودیم که بتوانیم کار را تمام کنیم اما حالا باید در دیدار برگشت هم با تمام توان بازی کنیم.

 

در همان نیمه اول باید دو-سه گل می زدیم اما حالا نتیجه می تواند به سود هر تیمی رقم بخورد. ما تلاش کردیم تا به پیروزی برسیم. ما موقعیت های خوبی را از دست دادیم اما تیم خوب کار کرد. آنها مقابل تیمی که بازی کردن مقابلش دشوار است، منسجم بودند."

دیدگاه‌ها