کد خبر : 1413304 | 14 اردیبهشت 1396 ساعت 14:07 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

سرآسیایی: دنبال یک پایان شیرین برابر ذوب‌آهن هستیم

چگونگی تمدید قراردادبا مهاجری از زبان قائم مقام

قائم‌مقام باشگاه پدیده خراسان گفت: برای فراموش کردن امتیازات از دست رفته سه بازی قبل، با تمام قوا به مصاف ذوب‌آهن خواهیم رفت تا با یک پایان شیرین فصل را تمام کنیم.

چگونگی تمدید قراردادبا مهاجری از زبان قائم مقام

مجتبی سرآسیایی در گفتگو با "ورزش سه"، در خصوص دیدار تیمش با ذوب‌آهن اصفهان با بیان مطلب فوق اظهار داشت: بازی سنگینی پیش رو خواهیم داشت که اگرچه نتیجه آن در جدول تاثیر خاصی برای جایگاه ما نخواهد داشت اما ناکامی و بدشانسی ما در کسب نتیجه در سه بازی گذشته باعث شده تا تمام توان خود را برای به پایان بردن شیرین لیگ امسال به کار گیریم.


وی افزود: به لحاظ حرفه‌ای برای ما بازی اول و آخر عملا فرقی نمی‌کند اما تیم تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشته و بازیکنان باانگیزه‌ای داریم که با صلاحدید کادر فنی به میدان خواهند رفت تا برای موفقیت پدیده تلاش کنند. پدیده در این بازی گذشته را فراموش خواهد کرد و انشاالله با دست پر از اصفهان بازخواهیم گشت.


قائم‌مقام پدیده با اشاره به تمدید قرارداد رضا مهاجری، گفت: هیات‌مدیره باشگاه پدیده به این جمع‌بندی رسید که با آقای مهاجری می‌توان آینده خوبی را برای تیم متصور بود و به همین منظور نیز تصمیم به قراداد برای فصل آینده شد.


وی ادامه داد: به واقع در فصل جاری مشکلاتی پیش آمد که بارها عنوان شد اما اگر حمایت قوه قضائیه و مدیران شرکت پدیده از تیم فوتبال این باشگاه نبود، قطعا شرایط در پایان فصل چیز دیگری بود و باشگاه پدیده هرگز این حمایت‌های موثر مدیران ارشد خود را فراموش نخواهد کرد.


سرآسیایی تاکید کرد: مدیران ارشد شرکت پدیده و همچنین قوه قضائیه برای سال آینده قول‌های خوبی داده‌اند تا انشاالله در فصل پیش رو، باشگاه بزرگ پدیده با پشتوانه هوادارانش بتواند، موفق‌تر از قبل در میادین حاضر شود.

دیدگاه‌ها