کد خبر : 1413275 | 14 اردیبهشت 1396 ساعت 11:10 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی کلیولند با درخشش جیمز

تیم بسکتبال کلیولند کاوالیرز با درخشش فوق ستاره خود به دومین پیروزی مرحله نیمه نهایی کنفرانس شرق NBA رسید.

پیروزی کلیولند با درخشش جیمز

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، صبح امروز (پنجشنبه) در مرحله پلی آف لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا موسوم به NBA، تیم کلیولند کاوالیرز با درخشش فوق ستاره مهارنشدنی خود، لبران جیمز، مقابل تورونتو رپتورز به دومین پیروزی مرحله نیمه نهایی کنفرانس شرق رسید.

 

جیمز در این بازی 39 امتیاز، 4 پاس گل، 6 ریباند، 3 توپ ربایی و 2 دفاع داشت و نشان داد اگرچه شانس زیادی برای کسب عنوان با ارزش‌ترین بازیکن لیگ ندارد اما ماه‌های ژوئن و می متعلق به اوست.

 

جیمز در مورد پیروزی مقابل رپتورز گفت: احساس بسیار خوبی دارم و خدا را شکر می‌کنم که توانستم با بازی خوب خود، یک بازی دیگر را هم ببریم.

 

لبران جیمز در پایان این بازی، تعداد بازی‌های مرحله پلی‌آف خود را که در آن پرتاب 3 امتیازی موفق داشته است به عدد 300 رساند. ری آلن (385)، رجی میلر (320) و مانو جینوبیلی (312) رکوردی بیشتر از جیمز در این مورد دارند.

 

در دیگر بازی امروز که در سالن AT&T برگزار شد، تیم سان آنتونیو اسپرز با اختلاف 25 امتیاز بر میهمان خود هیوستون راکتس غلبه کرد. اسپرز در کوارتر چهارم بازی با وجودی که تونی پارکر، گارد رأس فرانسوی خود را به دلیل مصدومیت زانوی چپ از دست داد، قدرت خود را بر حریف دیکته کرد و 33 بر 13 برنده شد.

 

کاوای لنارد 34 امتیاز، 8 پاس گل، 7 ریباند و 3 توپ ربایی برای اسپرز داشت. تونی پارکر در کنار «تیم دانکن» تنها بازیکنان تاریخ اسپرز هستند که در خارج از خاک آمریکا به دنیا آمده و در مرحله پلی‌آف بیش از 4000 امتیاز کسب کرده‌اند. تونی پارکر، مایکل جردن، کوبی برایانت و لبران جیمز نیز تنها بازیکنان تاریخ لیگ هستند که در پلی‌آف بیش از 4000 امتیاز و 1000 پاس گل داشته‌اند.  

 

 نتایج دیدارهای صبح امروز لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا به شرح زیر است:

 

تورونتو رپتورز 103 – کلیولند کاوالیرز 125 (2 بر صفر به سود کاوالیرز)
هیوستون راکتس 96 – سان آنتونیو اسپرز 121 (یک بر یک مساوی)

 

دیدارهای مرحله پلی آف به صورت 4 پیروزی در 7 بازی برگزار خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها