کد خبر : 1412620 | 11 اردیبهشت 1396 ساعت 14:34 | 37.6K بازدید | 0 دیدگاه

نیاز بیرانوند به فراموشی کابوس شنبه تلخ

علیرضا بیرانوند گلر شماره یک تیم ملی و پرسپولیس در مقابل ذوب آهن برای دومین بار طی این فصل 3 گل در یک مسابقه دریافت کرد تا در کنار شعار هواداران روز سخت و البته تلخی برایش رقم بخورد.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در این فصل از رقابت های لیگ برتر در فاصله یک بازی به پایان رقابت ها با اختلاف فاحشی بهترین خط دفاعی لیگ را تنها با 13 گل خورده به خود اختصاص داده است. رتبه بعد در اختیار گسترش فولاد و تراکتورسازی با 24 گل خورده است.

 

1196579


علیرغم نمایش های خوب بیرانوند در لیگ شانزدهم که او را به نفر اول خط دروازه تیم ملی نیز تبدیل کرد، بیرانوند در دو دیدار برابر استقلال تهران و ذوب آهن نمایش خوبی نداشت و اگر دیدار اول و سه گلی که او دریافت کرد را به دلیل عملکرد بد خط دفاعی اش بدانیم، در مقابل ذوب آهن خصوصا روی گل سوم عدم تمرکز بیرانوند بود که باعث گل خوردن تیمش در روزی شد که هواداران نیز با خشم در ورزشگاه حاضر شده بودند و به دلیل تعطیل کردن تمرینات آنها را بی غیرت خطاب کردند.

 

1196580


با این وصف هم هواداران پرسپولیس به این موضوع واقفند که بیرانوند در این فصل نگرانی های لیگ پانزدهم در خط دروازه را برای آنها به کلی از بین برده و هم بیرانوند از نقش هواداران در عملکرد تیم آگاه است. به نظر می رسد بیرانوند که در سال آینده که سال منتهی به جام جهانی نیز است، باید هر چه زودتر اتفاقات رخ داده را فراموش کند و با انرژی و تمرکز کامل در چارچوب دروازه تیمش حاضر شود. هواداران پرسپولیس نیز باید با الزامات فوتبال حرفه ای اهمیت بیشتری بدهند تا در آینده بیشتر شاهد باشگاه هایی باشیم که به تعهدات خود بدون اعتصاب بازیکنان عمل می کنند.

 

1196581

 

دیدگاه‌ها