کد خبر : 1412497 | 10 اردیبهشت 1396 ساعت 19:23 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

بی باک تکواندوی ایران را سربلند کرد

قهرمانی تیم ملی تکواندو در جام ریاست فدراسیون جهانی

تیم ملی تکواندوی کشورمان در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی به مقام قهرمانی رسید.

قهرمانی تیم ملی تکواندو در جام ریاست فدراسیون جهانی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی تکواندوی کشورمان در پایان دومین دوره مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی با کسب 4 مدال طلا و یک برنز قهرمان شد.

 

تکواندوکاران کشورمان با ترکیب کامران مردانی‌‌پور و آرمین هادی‌پور (وزن 54- کیلوگرم)، هادی تیران ولی‌پور و محمد کاظمی (وزن 58- کیلوگرم)، سروش احمدی، فرزان عاشورزاده و میرهاشم حسینی (وزن 63- کیلوگرم)، سالار وحیدی، ابوالفضل یعقوبی و علیرضا علیاری (وزن 68- کیلوگرم)، مسعود حجی زواره، امیرحسین ساسان و بهنام اسبقی (وزن 74- کیلوگرم)، پوریا عرفانیان (وزن 80- کیلوگرم)، سعید رجبی و مهدی خدابخشی (وزن 87- کیلوگرم)، سیاوش فخرایی و سجاد مردانی (وزن 87+ کیلوگرم) در این رقابت‌ها حضور پیدا کردند.

 

در پایان این مسابقات تیم‌ملی کشورمان با کسب 4 مدال طلا (محمد کاظمی، میرهاشم حسینی، آرمین هادی‌پور و ابوالفضل یعقوبی) و یک برنز (سجاد مردانی) توانست بر سکوی نخست این رقابت‌ها قرار بگیرد.

 

گفتنی است سجاد مردانی با بد شانسی در حالی که از حریف خود پیش بود بازی را واگذار کرد و فینال را از دست داد.

 

همچنین روسیه با 3 مدال طلا و 2 برنز نایب قهرمان شد و آذربایجان نیز با یک مدال طلا، 2 نقره و یک برنز بر سکوی سوم ایستاد.

 

قهرمانی این دوره از مسابقات خبر خوبی برای ورزش کشورمان خواهد بود چرا که تکواندو یکی از ورزش های مدال آور در المپیک و سایر مسابقات بین المللی است که با ناکامی در المپیک ریو باعث ناراحتی مردم شده بود.

 

مهدی بی باک سرمربی جوان در کنار علیرضا نصرآزادانی نشان دادند که حرف های زیادی برای گفتن دارند و می توانند تکواندو را به روزهای خوب خود برگردانند.

 

فدراسیون تکواندو با اعتماد به این سرمربی جوان و نام آشنای کشورمان کار بزرگی کرد که بی باک به خوبی جواب اعتماد فدراسیون را داد.

 

گفتنی است؛ مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی (G2) است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 20، 12 و 7.20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تکواندوکاران تعلق می‌گیرد.

دیدگاه‌ها