کد خبر : 1412472 | 10 اردیبهشت 1396 ساعت 18:05 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

مدیرعامل فولاد جدایی سعداوی را تایید کرد؟

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان تلویحا خبر مذاکره باشگاه با گزینه های سرمربیگری برای فصل بعد را تایید می کند.

مدیرعامل فولاد جدایی سعداوی را تایید کرد؟

به گزارش "ورزش سه"، نعیم سعداوی که در این فصل نتایج پرنوسانی با فولاد خوزستان گرفته است، شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی ادعا کرد که در حالی که فصل هنوز تمام نشده باشگاه مشغول مذاکره با گزینه های مختلف برای سرمربیگری این تیم است. این حرف ها به این معنی است که باشگاه فولاد برای فصل آینده تمایلی به ادامه همکاری با سعداوی ندارد و این مربی جوان باید مدتی خانه نشین شود.


البته اژدری زاده هم در گفتگو با فارس تلویحا این خبر را تایید کرد: سوال من اینجاست که فوتبال حرفه‌ای در این مورد چه نظری دارد؟ آیا باشگاه حق چنین اقدامی را دارد؟  اگر پاسخ منفی است باید فوتبال حرفه‌ای اروپا را تعطیل کرد. در آلمان باشگاه بایرن مونیخ با یک مربی سه جام قهرمانی کسب کرد اما 6 ماه قبل از این قهرمانی‌ها با گوادیولا برای فصل بعد قرارداد بست. یا آنها حرفه‌ای نیستند یا اینکه ما باید نگاهمان را عوض کنیم. فقط پول باعث حرفه‌ای شدن نمی‌شود. دید حرفه‌ای و رفتار حرفه‌ای هم باید مدنظرمان باشد.


اما سوال اصلی این است که آیا باشگاه فولاد علاقه ای به ادامه فعالیت با سعداوی را دارد یا نه که اژدری زاده به این شکل به این سوال پاسخ می دهد: اگر شما جای ما بودید با این صحبت‌هایی که سعداوی مطرح کرده آیا برای ادامه همکاری تامل می‌کردید یا نه؟ می‌خواهم شما به این سوال من پاسخ دهید.


مدیرعامل فولاد خوزستان در مورد این که گفته می شود باشگاه با نعیم سعداوی اصلا رابطه خوبی ندارد هم می گوید: کل مصاحبه‌های بنده و سعداوی را در طی فصل اخیر تحلیل کنید و ببینید رابطه از سوی چه کسی شکرآب است. این در شرایطی است که سعداوی به عنوان مربی وارد باشگاه شده و باید با باشگاه هماهنگ باشد. اگر این تحلیل صورت بگیرد مشخص می‌شود که آیا ما باید با تامل بیشتری کارمان را دنبال کنیم یا نه.


با صحبت هایی که امروز اژدری زاده انجام داده است بسیار بعید است نعیم سعداوی فصل آینده در فولاد جایی داشته باشد و او به احتمال فراوان باید دنبال تیم جدید بگردد.

 

دیدگاه‌ها