کد خبر : 1411922 | 08 اردیبهشت 1396 ساعت 18:28 | 29.6K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: خودم آماده بازی کردن برای یونایتد هستم!

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی یونایتدها در مورد تعداد زیاد مصدومین تیمش در این مقطع حساس فصل صحبت کرد.​​​​​​​

مورینیو: خودم آماده بازی کردن برای یونایتد هستم!

 

به گزارش "ورزش سه"، در حال حاضر تعداد زیادی از بازیکنان اصلی شیاطین سرخ به علت مصدومیت غایب هستند و مورینیو به حالت طنز در این رابطه صحبت کرده است.

 

مورینیو گفت: "پوگبا برای دیدار برابر سلتا بازخواهد گشت اما من باید تاکید کنم که یونایتد بسیار بدشانس است که از آسیب دیدگی نه چندان جدی بارها اذیت شده ایم. والنسیا هفته قبل آسیب دید و حالا نیز پوگبا اینگونه است. البته با توجه به فشردگی مسابقات این مسائل طبیعی است.

 

با توجه به آسیب دیدگی های خط دفاعی، در حال حاضر گزینه های ما بیلی، بلیند و توانزبه هستند. معتقدم بیلی و بلیند برابر سیتی نمایش فوق العاده ای داشتند و من باید با بازیکنان صحبت کرده و شرایط را بررسی کنم و بعد از آن تصمیم بگیرم.

 

من نیز هر روز در باشگاه تمرین می کنم پس من نیز یکی از گزینه های خط دفاعی به میدان خواهم رفت؛ مورینیو و توانزبه!

 

 

1193458

 

 

ما نمی خواستیم اشنایدرلین را بفروشیم اما او خودش از ما خواست که به فروش برسد زیرا او علاقه داشت در هر بازی به میدان برود و اینگونه است که بعضی از بازیکنان تمایلی به ماندن ندارند.

 

اینکه دو بازیکن در یک بازی از ناحیه رباط زانو دچار آسیب دیدگی شوند یک شرایط نادر است. من 17 سال بازی کردم و این اتفاق تنها یک بار افتاد اما در دیدار برابر اندرلخت، زلاتان و روخو هر دو مصدومیت شدیدی را تجربه کردند.

 

البته شاید این خیل مصدومان یک موقعیت خوب برای ما باشد و فرصتی برای دیگر بازیکنان محسوب شود. در حال حاضر مهم ترین موضوع بازگشت خوان ماتا است تا ما یک گزینه دیگر هم در خط حمله داشته باشیم و همچنین نیاز اصلی ما یک یا دو مدافع است تا در قبل خط دفاع به میدان بروند."

دیدگاه‌ها