کد خبر : 1411557 | 06 اردیبهشت 1396 ساعت 21:00 | 58.9K بازدید | 1 دیدگاه

درخشش دیرهنگام ملی پوش ایرانی؛

اولین گل اروپایی علی کریمی 3 امتیازی بود

هافبک جوان ایرانی لوکوموتیو زاگرب کرواسی نخستین گل اروپایی خود را به ثمر رساند که با پیروزی این تیم نیز همراه بود.

اولین گل اروپایی علی کریمی 3 امتیازی بود

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته سی‌اُم لیگ یک کرواسی، تیم لوکوموتیو زاگرب در حضور ثابت علی کریمی از ساعت 18:30 امروز از ایسترا میزبانی می‌کرد.


نیمه اول این مسابقه با تساوی بدون گل خاتمه یافت و تنها اتفاق مهم آن کارت زرد علی کریمی در دقیقه 37 بود که این هافبک ملی‌پوش ایرانی همانند دیدار گذشته مقابل دینامو زاگرب اخطار دریافت کرد.


لوکوموتیو زاگرب که در صورت پیروزی 33 امتیازی می‌شد و بر حسب تفاضل گل بهتر نسبت به ایسترا، با صعود یک پله‌ای جای این تیم را در رده ششم جدول لیگ کرواسی می‌گرفت در نهایت توانست در سومین دقیقه وقت‌های تلف شده روی ارسال یوسیپ چوریچ از روی کرنر سمت راست زمین و ضربه سر علی کریمی در پشت مدافعان ایسترا به گل برسد و صاحب برد ارزشمندی شود.

 

1195711


علی کریمی بعد از سال‌ها بازی در رده‌های پایه و بزرگسالان سپاهان، ابتدای فصل 2017-2016 از این تیم اصفهانی لژیونر شد و به دینامو زاگرب کرواسی پیوست اما به دلیل نیمکت‌نشینی، در نقل و انتقالات زمستانی به طور قرضی به لوکوموتیو زاگرب رفت که این انتقال برای او نتیجه داشت و موجب شد در 5 بازی به میدان برود.


اکنون علی کریمی موفق شد با درخشش در لوکوموتیو زاگرب، امشب نخستین گل خود در لیگ کرواسی را به ثمر رساند و سه امتیاز برای این تیم رقم بزند.


کریمی که با لژیونر شدن در فهرست تیم ملی نیز قرار گرفته امیدوار است با تداوم درخشش در لیگ کرواسی به ترکیب ایران هم برسد و فرصت حضور در جام جهانی را هم داشته باشد.

دیدگاه‌ها