کد خبر : 1410133 | 31 فروردين 1396 ساعت 20:23 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

بازیهای ما از سپاهان راحت تر نیست 

حسینی : خوشحالم با پیراهن های جدید می بریم

مجتبی حسینی‌ سرمربی ذوب آهن از برد مقابل ماشین سازی راضی است . ​​​​​​​

حسینی : خوشحالم با پیراهن های جدید می بریم 

به گزارش "ورزش سه" از سالن کنفرانس ورزشگاه فولادشهر ، حسینی  گفت: به دلیل اینکه هم در لیگ و هم در آسیا می‌جنگیم فشار زیادی روی تیم وجود دارد.

 


زیرفشار شدیدی هستیم


خوشبختانه در یک بازی سخت توانستیم 3 امتیاز کسب کنیم. ذوب آهن ‌زیر فشار بازی‌های پیاپی است و فرصت تمرین نداریم. ‌بازیکنان با توجه به حضور در بازی‌های آسیایی فشار زیادی را تحمل می‌کنند و امیدوارم بتوانیم این روند را حفظ کنیم.البته چمن ورزشگاه کمی بلند ‌و هوا هم گرم بود که این مسئله روی کار ما تاثیر داشت . 

 


خرافاتی نیستم 


حسینی در پاسخ به این سوال که پس از پوشیدن پیراهنهای جدید تیمش روند پیروزی را در پی گرفته، آیا به این مسئله اعتقاد دارد، با خنده گفت: تا به حال  این مسئله توجه  نکرده بودم، بنده خرافاتی نیستم ولی خوشحالم که از وقتی این پیراهن را پوشیده ایم پیروز بوده ایم.

 


حداقل باید چهارم می شدیم 


 لیاقت تیم ما بیشتر از این است و حداقل کسب مقام برای بازیکنان ما کسب مقام چهارمی است. سپاهان امروز صبای با انگیزه را برد و می تواند در ادامه هر نتیجه ای را رقم بزند، بازی های ما نیز سخت هستند و نمیتوان گفت بازی های کدام تیم راحتتر است.

 


درگیری را ندیدم 


او درباره درگیری امین حاج محمدی و حجت حق وردی هم گفت : بنده این درگیری را ندیدم به این دلیل که به سرعت پس از سوت پایان بازی به رختکن رفتم.

دیدگاه‌ها